כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
שמה הותר לפרסום

'טעות בזיהוי': אישה דתייה נורתה לעיני בתה

המשטרה מנהלת מצוד נרחב אחר החשודים בירי לעבר האישה, אמש באמצע הרחוב בבת ים | בית החולים איכילוב עדכן כי מצבה ממשיך להיות קשה, לאחר שנורתה בראשה | מתחזקת הערכה במשטרה כי מדובר בטעות בזיהוי

'טעות בזיהוי': אישה דתייה נורתה לעיני בתה
זירת הירי בבת ים צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בבית החולים איכילוב בתל אביב ממשיכים להילחם על חייה של האישה שנורתה אתמול (שני) במהלך נסיעה ברחוב הנביאים בבת ים. גם הבוקר הערכה במשטרה היא כי האישה נורתה בשל טעות בזיהוי, או שנקלעה לקרב יריות בין עבריינים. בתה של האישה, בת 4 בלבד, שהתה ברכב בזמן הירי, אולם רק בנס היא לא נפגעה.

הבוקר (שלישי) הותר לפרסום כי הפצועה היא עדי פרץ, אישה דתייה בת 37, שהייתה בדרך לחמותה המתגוררת באזור, שלושה שבועות בלבד אחרי שהתחתנה. בני משפחתה ביקשו היום להתפלל עבורה. בעלה הטרי סיפר לכלי התקשורת כי הוא בטוח שאמונתה הצילה את חייה. בית החולים עדכן כי מצבה של האישה ממשיך להיות קשה, לאחר שנפצעה בראשה מכדור. היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי כשהיא מורדמת ומונשמת.


במקביל, במשטרה ממשיכים את המצוד אחר החשודים בירי. גורמים במשטרה אמרו כי לאישה אין כל רקע פלילי ולכן הולכת ומתגבשת הערכה כי מדובר בטעות בזיהוי. פרץ הייתה בנסיעה שגרתית ברחוב הנביאים בבת ים, עד שלפתע נפתחה לעברה אש. בשל הפגיעה, היא איבדה שליטה ועלתה על המדרכה.

כוחות ההצלה שהוזעקו העניקו אתמול לאישה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים וולפסון בחולון. בהמשך היא הועברה לבית החולים איכילוב שם היא מאושפזת בטיפול נמרץ. החובשים של מד"א חגי נתני ויוסף ששון סיפרו אמש: "הפצועה ישבה בתוך הרכב כשהיא בהכרה וסובלת מפציעה מדממת. מיד התחלנו בטיפול הרפואי שכלל הרגעה, עצירת דימומים וחבישה".

לדבריהם, "העברנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים. ילדה כבת 4 שהייתה במושב האחורי הייתה נסערת מאוד. וידאנו שהיא לא נפגעה ולא נזקקת לטיפול רפואי והעברנו אותה לאמבולנס עד שבת משפחה הגיע למקום ולקחה אותה."

ירי בת ים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד