ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
"הציוץ המפלצתי ביותר"

העיתונאית ביקרה את האב שהטיח בבנט

"בחיים, לא הייתי מעלה על דעתי לדבר ככה אל ראש ממשלה", כך העיזה עיתונאית לבקר את האב הכאוב שהטיח דברי ביקורת חריפים ככל שיהיו בשיחתו עם ראש הממשלה בנט. התגובות לא איחרו לבוא 

העיתונאית ביקרה את האב שהטיח בבנט
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כלי התקשורת בישראל עוסקים בשעות האחרונות בשיחת הטלפון המביכה שהתקיימה הבוקר (שני) בין ראש הממשלה נפתלי בנט ליוסי שמואלי, אביו של סמ"ר בראל אחיה שמואלי שנאבק על חייו מאז שבת, אז נורה מטווח אפס על ידי מחבל במהלך עימותים בגבול רצועת עזה. 

במהלך אותה שיחה שהודלפה ופורסמה לראשונה בדף הפייסבוק של פעיל הימין יואב אליאסי (הצל) נשמע בנט מגמגם נוכח הביקורת החריפה שמשמיע האב הכאוב עת שבנו שוכב על ערש דוי. בנט אף טועה בשמו של הבן הפצוע ומכנה אותו "יוסי", דבר שגרם למבוכה רבה. ראש הממשלה פרסם מאוחר יותר התנצלות על השגיאה, אך הרשתות החברתיות ממשיכות לסעור. 

העיתונאית טל שניידר עוררה סערה נוספת כאשר מתחה ביקורת דווקא כלפי האב: "מתהפכת לי הבטן מלשמוע את השיחה של אביו של בראל עם ראש הממשלה", כתבה שניידר והוסיפה, "הכאב של ההורים מטורף. גם אני אמא של חייל קרבי ובחיים שלי, בחיים, לא הייתי מעלה על דעתי לדבר ככה אל ראש ממשלה (לא משנה אם זה בנט או נתניהו או אולמרט). זה חדש לכם שאנחנו חיים במזרח התיכון ושהחיים קשים ואלימים?". כך העיתונאית המגישה בערוץ האינטרנטי 'דמוקרט TV'.

התגובות לא איחרו לבוא ונביא כמה מן המפורסמים שבמגיבים. חברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן מ'הליכוד' הגיבה בדף פייסבוק נגד טל שניידר וכתבה: ‏"ללא ספק הציוץ המפלצתי ביותר שקראתי מאז שנכנסתי לטוויטר. ההורים נקרעים מעל מיטת הבן ולגברת שניידר קשה עם נימוסי השולחן שלהם. לשפשף את העיניים ולא להאמין. מפלצתי. פשוט מפלצתי".

כתב המשפט של 'גלובס', אבישי גרנצייג הגיב לשניידר וכתב: "‏‎אין ספק שזה הזמן הנכון למתוח ביקורת פומבית על תרבות הדיבור של אב שבנו החייל נפצע אנושות בפעילות מבצעית ונמצא בין חיים למוות".

גם כתב 'הארץ' חן מענית התרעם על התגובה וכתב: "מה כ"כ נורא במה שאמר לו? הבן היחיד שלו במצב אנוש. אז אמר לבנט שלדעתו הוא פחדן ושבמקום להרים טלפון יבוא לבקר אותו. מה הביג דיל? ובכלל, העולם חרב עליו. לא הייתי שופט אותו במצבו."

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל לרפואתו השלימה של החייל בראל אחיה בן ניצה לרפו"ש שמצבו עדיין אנוש ובסכנת חיים מיידית.

נפתלי בנט טל שניידר בראל שמואלי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד