ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
שיתוף פעולה בטבריה

לקראת החגים: הקצינים נועדו עם גבאי בתי הכנסת

שיתוף הפעולה לבלימת התפשטות נגיף קורונה, אירועי דת במהלך השנה וחיזוק האמון במשטרה. אלו הם הנושאים שעמדו במרכז הכנס השנתי של גבאי בתי הכנסת בטבריה יחד עם המשטרה המקומית

לקראת החגים: הקצינים נועדו עם גבאי בתי הכנסת
המפגש צילום: דוברות המשטרה

במטרה לחזק את הקשר עם הקהילה החרדית בטבריה, בשבוע האחרון נערך כנס שנתי עם גבאי העיר טבריה בהשתתפות רב העיר הגאון רבי משה צבי בוחבוט. 

הכנס נערך בהובלת המש"ק לקהילה החרדית בתחנה, רס"ב קובי בן-עקביא. בין הנושאים שנידונו: שיתוף הפעולה לבלימת התפשטות נגיף קורונה, אירועי דת במהלך השנה וחיזוק האמון במשטרה.

במהלך הכנס הדגישו הגורמים את שיתוף הפעולה הנדרש של כלל הגורמים כדי לעצור את התפשטות נגיף קורונה בעיר, בדגש על ההתקהלויות הצפויות לקראת ובמהלך חגי תשרי. השוטרים והגבאים העלו דגשים לעצירת העלייה בתחלואת קורונה לצד האפשרות שהקהילות השונות יוכלו לקיים את התפילות במכובדות ובקדושה מבלי לחרוג מהוראות הבריאות שנועדו לשמור על חיי המתפללים.

קצין אגף המבצעים של התחנה, רב-פקד יחיאל גבאי, סקר בפני הנוכחים את פעילות המשטרה בכל רחבי הארץ ובדגש על העיר טבריה בנושא אכיפת עטיית מסכות, התו הירוק ובידודי הבית. הוחלט על דעת כלל משתתפי המפגש להתחיל בפעילות הסברה בבתי הכנסת ובחלוקת חומרי הסברה בבתי הכנסת ובמוסדות שונים בקהילה החרדית.

גבאי בתי כנסת טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד