ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
התקשורת נגד הפרויקטור

"אם הייתי חרדי הייתי אומר שיש איפה ואיפה"

איפה ואיפה: אנשי תקשורת יצאו היום במתקפה חריפה נגד נסיעתו של פרויקטור הקורונה לאומן, וגינו את האכיפה הסלקטיבית נגד החרדים - מתווה הכותל לעומת הופעתו של עומר אדם, נסיעתו של הפרויקטור לעומת אירוע הפאנג'ויה

"אם הייתי חרדי הייתי אומר שיש איפה ואיפה"
יאיר שרקי/אמנון לוי צילום: הדס פרוש/משה שי, פלאש 90

אנשי תקשורת תקפו במהלך היום (ראשון) את האכיפה הסלקטיבית כלפי חרדים, בכל הקשור להתמודדות מול התפרצות נגיף הקורונה. "מתווה הכותל" לעומת הופעתו של עומר אדם, נסיעתו של פרויקטור הקורונה סלמאן זרקא לאומן מול אירוע הפאנג'ויה באילת, שנערכה חרף האזהרות של של ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות.

אמנון לוי, מגיש ב'ערוץ 13', אמר היום: "צורם לי לראות את פרויקטור הקורונה טס לאומן כדי לעקוב מקרוב אחר חסידי ברסלב ומצד שני מתעלם מאירועי ענק באילת והופעות במגזר הכללי. בשנה שעברה הפרויקטור שלח מכתב לנשיא אוקראינה והשנה הפרויקטור טס לאומן. אילו אני הייתי חרדי הייתי אומר שיש איפה ואיפה".

פרופ' סלמן זרקא. צילום: דוד כהן, פלאש 90

גם כתב הדתות של 'חדשות 12', יאיר שרקי, שגינה בשידור חי את ההגבלות שהוטלו בכותל המערבי, לעומת התפילות בהר הבית שאינן מגבלות - צייץ גם בחשבון הטוויטר שלו: "לא יאומן איך שוב הופכים את אומן לאיום. באופן אישי לא טסתי מחשש להידבק בדרכים, אבל אני בספק אם בארץ, עם 10,000 מאומתים בכל יום, לא יותר מסוכן. כל החסידים שם נבדקים צאתם ובנחיתתם, אבל יש חולה אחד במצב קשה ועוד כמה מאומתים והנה הפרויקטור על מטוס לאוקראינה".

גם בעיתון 'ידיעות אחרונות' פורסמה הבוקר ביקורת קשה נגד התנהלות המדינה בכל הנוגע לאכיפת ההוראות של הקורונה. כך גם, במשרד הבריאות גינו את הפאנג'ויה. פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות במרכז הרפואי שיבא בתל השומר אמרה ל'ידיעות אחרונות'. "בשום פנים ואופן לא הייתי סוגרת את מערכת החינוך, אבל כדי שהיא תפעל כראוי אני חושבת שאנחנו צריכים להיות מאוד זהירים בתחומים אחרים ולכן אירועים כמו הפאנג'ויה הם באמת מיותרים. אם היו מונעים את הפאנג'ויה והמופע של עומר אדם, אני לא יודעת אם זו הייתה פגיעה כלכלית כל כך קשה, אבל הנראות היא העניין כאן".

סלמאן זרקא יאיר שרקי אמנון לוי אומן אכיפה סלקטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד