י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הדרמה הגיעה לסיומה

"נסע לכותל": הנער ממודיעין עילית שב לביתו אחרי יממה

הנער כבן ה-14 הופיע לפתע בביתו, בשיאם של החיפושים שערכו אחריו מאות מתנדבים | לבני משפחתו הוא סיפר נסע להתפלל בכותל המערבי - ולא ידע כלל על הסערה שהתחוללה | כל הפרטים על הדרמה שהסעירה את שכונת ברכפלד במודיעין עילית והגיעה לסיומה

"נסע לכותל": הנער ממודיעין עילית שב לביתו אחרי יממה
יעקב ישראל אסרף צילום: באדיבות המצלם

בתום יממה של חיפושים אינטנסיביים, יעקב ישראל אסרף, הנער בן ה-14 ממודיעין עילית שנעדר מאז אתמול, שב הערב (ראשון) לביתו בשכונת ברכפלד בעיר. ל'בחדרי חרדים' נודע כי הנער סיפר לבני משפחתו שנסע להתפלל בכותל המערבי, אולם הסתבך עם התחבורה הציבורית. הערב הוא הופיע לפתע בביתו ואמר לבני המשפחה כי לא ידע הדרמה שהתחוללה.

כפי שדווח מוקדם יותר ב'בחדרי חרדים', כוחות גדולים ערכו בשעות האחרונות חיפושים נרחבים, אחר הנער כבן ה-14, שנעדר מאז אתמול (מוצאי שבת) במודיעין עילית. בארגון זק"א פנו לציבור הרחב בבקשה לסייע באיתורו. גורמים המקורבים למשפחה טענו כי "מדובר בילד רגיל לחלוטין, וכי אין כל סיבה שיעלם סתם כך". 

החיפושים אחר הנעדר.

הנער יצא אתמול בשעה 22:30 מביתו ברחוב שדרות יחזקאל בשכונת ברכפלד, אולם מאז אבדו עקבותיו. ל'בחדרי חרדים' נודע כי דקות לאחר מכן הוא נראה במצלמות האבטחה במעלה השכונה ומאז טרם נראה. הערב הוא כאמור שב לביתו.

דובי בלוי, מארגון 'השומרים' בשכונת ברכפלד, סיפר מוקדם יותר ל'בחדרי חרדים' כי עשרות מתנדבים משתתפים בחיפושים. לדבריו, אין קצה חוט בשלב זה. "אנחנו סורקים בבתי כנסת וגם ובשטחים הפתוחים. הופכים כל אבן", אמר בלוי.

בני משפחתו של הנער שהיו בסערת רגשות גדולה, הודו למאות המתנדבים מארגוני ההצלה השונים שהשתתפו בחיפושים במשך שעות ארוכות.

חרדי נעדר תפילה בכותל מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד