ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
"מחפשים קצה חוט"

למעלה משבועיים - ונתן טרם אותר: "רק שנדע שאתה חי"

נמשכים החיפושים אחר נתן מנחמוב, צעיר חרדי בן 24 מחולון - כשבועיים מאז שנעדר | הבוקר פורסמו פרטים חדשים, מהם עולה כי הוא נראה בפעם האחרונה רוכב על אופנוע בכביש 44 | אחיו: "אין לנו יום ולא לילה. נשרפים מחוסר ודאות"

למעלה משבועיים - ונתן טרם אותר: "רק שנדע שאתה חי"
נתן מנחמוב צילום: דוברות המשטרה

המשפחה חוששת לשלומו: כשבועיים לאתר שנותק הקשר עם נתן מנחמוב, צעיר חרדי בן 24 מחולון, נמשכים החיפושים אחריו ברחבי הארץ. בני משפחתו שבים ופונים לציבור בקשה לסייע באיתורו. הבוקר (ראשון) פרסמה המשטרה כי ביום שישי, זמן קצר לאחר שנעדר, הוא נראה רוכב על אופנוע מסוג קוואנג יאנג מספר 321-09-001 בכביש 44 לכיוון מזרח, אך מאז אבדו עקבותיו.

בתחילה חששו בני משפחתו כי נתן טס לאומן לראש השנה, אך בבדיקה שנעשתה מול רשות האוכלוסין וההגירה התברר כי הוא לא עזב את הארץ, מה שמעלה עוד יותר את החשש. "14 יום שאין לנו יום ולא לילה", כתב שלשום אחיו של נתן, מאיר. "נשרפים מחוסר ודאות, איפה אתה? מחפשים קצה חוט, קצת מרגוע, לא מגיע לנו, תן לנו מנוחה אלוקים, רק שנדע שאתה חי".

• נתן יצא מביתו ביום שישי - ולא שב

בת דודתו ביקשה לפני מספר ימים את עזרת הציבור בחיפושים אחריו. "בן דוד של בעלי נעדר", כתבה בפוסט בפייסבוק. "פנינו למשטרה בחולון, לחצנו וכנראה שלא עוזר כלום. הבחור מעל 10 ימים נעדר. אנא, אם מישהו מכם יכול לתת לנו קצה חוט או לעזור ולהפעיל קשרים. עזרו לנו להשיב אותו לבית".

תיאורו, כפי שפרסמה המשטרה: גובה 1.80 מ', מבנה גוף רזה, שיער קצר כהה. עיניים חומות. זקן קצר. לבוש: מכנסיים שחורים, חולצה מכופתרת בצבע לבן. חבש כיפה שחורה.

מהמשטרה נמסר כי כל היודע דבר על מקום הימצאו מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל או למשטרת מרחב איילון בטלפון 03-5555222/6

 

 

 

 

נעדר חיפושים חולון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד