י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
אסון מחריד

משפחה שלימה: קורבנות התאונה; אם ושלושת ילדיה; האב במצב קשה

הותרו לפרסום הערב שמותיהם של חמשת ההרוגים בתאונה הקטלנית. מדובר בארבעת בני משפחת בן אלי ממעלות. ההרוג החמישי הוא נהג האוטובוס שהיה מעורב בתאונה - שהותיר אחריו אישה וארבעה ילדים. ההלוויות מחר. אבי המשפחה שנספתה, מורדם ומונשם ונאבק על חייו

משפחה שלימה: קורבנות התאונה; אם ושלושת ילדיה; האב במצב קשה
התאונה בכביש 89 צילום: דוד כהן, פלאש 90

ארבעה, מתוך חמשת ההרוגים בתאונה הקטלנית שהתרחשה היום (רביעי) סמוך לחורפיש שבגליל העליון, הם בני משפחה אחת ממעלות תרשיחא. האם מורן בן אלי בת ה-35, והבנים דקל בן ה-15 וליאם בן ה-11 וכן הבת אנאל בת ה-5. ההרוג החמישי הוא נהג האוטובוס שהיה מעורב בתאונה - אשר בסון, בן ה-76 מקריית ים. הוא הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים.

מסע הלוויות של הרוגי התאונה יחל מחר בשעה 15:00 בבית העלמין הישן במעלות. אבי המשפחה, ראובן בן ה-35, מאושפז בבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב בינוני-קשה והוא מורדם ומונשם. חקירת התאונה נמשכת.

עיריית מעלות תרשיחא פרסמה הודעת אבל בעקבות האסון שבה נכתב: "איזה אסון נוראי. תושבי העיר מעלות תרשיחא, ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, מנכ״ל העירייה ועובדי העירייה, המומים ומזועזעים עד עמקי נשמתם מהטרגדיה הבלתי נתפסת ומהאסון הקשה והנורא שפקד את עירנו. משפחה שלמה- משפחת בן אלי, בת העיר מעלות תרשיחא נלקחה מאיתנו בחטף כתוצאה מתאונת דרכים, אכזרית, קטלנית והרת אסון".

"צוותים של אגפי הרווחה והחינוך של העירייה - עו"סים ופסיכולוגיים של השרות הפסיכולוגי החינוכי כבר פועלים בשטח ונמצאים בקשר רציף מול בני המשפחה ונציגיה", נמסר מהעירייה.

גם בקריית ים, בה התגורר הנהג בסון, קיבלו בהלם את הבשורה הקשה. הנהג, שהסיע את חניכי בני עקיבא, נהרג כשהאוטובוס התהפך על צדו והוא נלכד מתחתיו. במשך שעה ארוכה עמלו הכבאים מתחנת הגליל המרכזי (כרמיאל) על הרמת האוטובוס על מנת לחלץ את גופתו. ראש העיר קריית ים, דוד אבן צור, פרסם הודעה לאחר היוודע דבר מותו של בסון: "אני משתתף בצערה העמוק והקשה של משפחת בסון היקרה, אשר איבדה היום את אב המשפחה אשר בתאונה האיומה בכביש 89".

כפי שדיווחנו, במשטרה ממשיכים לחקור את התאונה הקטלנית שאירעה אחר הצהריים בכביש 89 סמוך לחורפיש שבאזור הגליל. בבתי החולים בצפון מטופלים כ-30 הנפגעים שנפצעו בדרגות פציעה שונות.

עדי ראייה התראיינו בשעות האחרונות לכלי התקשורת. "הרגשתי שהאוטובוס פתאום תופס תאוצה, מאבד שליטה ואז התנגשנו במשהו", סיפר הערב ל'כאן 11' דביר נריה, מדריך שהיה על אוטובוס שהתהפך.

"זכוכיות עפו כל הכיוונים, חניכים צעקו", הוא הוסיף. "החזקנו חזק, הוא התהפך פעם-פעמיים-שלוש. אחרי שסיים להתהפך דבר ראשון בדקנו שכל החניכים בסדר. ברוך ה' שזה לא נגמר יותר גרוע".

בתוך כך, מחקירה ראשונית של התאונה עולה כי בתאונה היו מעורבים האוטובוס שבו נסעו החניכים ושלושה כלי רכב פרטיים, ביניהם מונית. לפי הערכה ראשונית, מסיבה שעדיין אינה ברורה אחד הנהגים סטה מנתיבו וגרם לתאונה. מהמשטרה נמסר כי בשלב זה בוחני תאונות דרכים נמצאים במקום אוספים ממצאים גובים עדויות והחקירה בעיצומה.

נעם מנסבק, ילד בן ה-10 שהיה בין נוסעי האוטובוס, סיפר לאתר ynet: "נפצעתי בפנים וזה נס שאנחנו כאן. הייתה התהפכות פתאומית, לא ברור מה קרה. אני מחפש עם אמא שלי את החברים שלי". ידידיה טורמן, ילד נוסף, סיפר: "זה הלם גדול. דיברנו באוטובוס ופתאום שמענו שלושה בומים. התגלגלנו וזה קרה מהר מאוד. כל החלונות נשברו ונפלו. המדריכים פינו את כולם מאחורי הגדרות".

תאונת דרכים אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד