י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
יכנס את ראשי המפלגות

בשיחות סגורות: בנט על פגישת 'מרצ'-אבו מאזן

יממה לאחר פגישת שרי 'מרצ' עם אבו מאזן, ראש הממשלה מתייחס בשיחות סגורות ואומר כי בקואליציה צריכים להפסיק ללכת לכיוונים אידיאולוגיים קיצוניים

בשיחות סגורות: בנט על פגישת 'מרצ'-אבו מאזן
נפתלי בנט בטלפון צילום: אריאל זנדברג

למרות שבמפלגת השלטון 'ימינה' היו מי שביקרו בפומבי את הפגישה של בכירי 'מרצ' עם אבו מאזן, שבראשן היה הסגן במשרד ראש הממשלה אביר קארה, ראש הממשלה נפתלי בנט העדיף לשמור על שתיקה כדי לא ליצור מהומה.

אך הערב (שני) דווח ב'כאן' כי בנט מתייחס לביקור בשיחות סגורות, ואומר ש"צריך להפסיק עם המשכיות לכיווני קיצון", כשהכוונה לפגישה של שרי 'מרצ' ניצן הורוביץ ועיסאווי פריג' וח"כ מיכל רוזין עם יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס.

בנוסף, הוא מתכוון לכנס את כל ראשי מפלגות הקואליציה כבר מחר כדי לחדד את הנהלים בתוך הקואליציה ולהרגיע את הרוחות.

אתמול כאמור התקיימה הפגישה בין שר הבריאות ניצן הורביץ, השר לשיתוף פעולה אזורי עיסוואי פריג׳ וחברת הכנסת מיכל רוזין ממפלגת 'מרצ' עם יו"ר הרשות הפלסטינית, בכדי להתניע הליך מדיני.

בפגישה, שהתקיימה במוקטעה שברמאללה, הסכימו הצדדים על הצורך בפתרון שתי המדינות, והדגישו כי יש לקדם אותו ולא לתת לו לשקוע. בנוסף פרסמו הצדדים תמונות מחויכות מהפגישה, למרות רצונו של ראש הממשלה לשמור על הפגישות בפרופיל נמוך.

"עלינו להתחיל ולייצר צעדים בוני אמון", אמר אבו מאזן לצד שאר השרים, והמשיך: "להוכיח שאנחנו מתכוונים לעשות שלום, ולאפשר לי לשמור על התקווה של העם הפלסטיני. כי אם נאבד את התקווה, נאבד את העתיד".

נפתלי בנט אבו מאזן מרצ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד