כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בניסיון לשכנע את האישה

האדמו"ר הגיע לבית בעלי חנות הסלולר - ועוכב על ידי המשטרה

המשטרה עיכבה הערב את האדמו"ר מסטריקוב, לאחר שהגיע בסמוך לביתו של בעלי חנות סלולר בבני ברק המתגורר בתל אביב | מטרתו של האדמו"ר, כך לפי מקורביו, הייתה לשכנע את אשתו שתשפיע על בעלה להפסיק ולמכור מכשירים שאינם כשרים | עורך דינו: התנהל בדרכי נועם

האדמו"ר הגיע לבית בעלי חנות הסלולר - ועוכב על ידי המשטרה
האדמו"ר מסטריקוב צילום: בעריש פילמר

האדמו"ר מסטריקוב עוכב הערב (שלישי) על ידי שוטרים, לאחר שהגיע בסמוך לבית משפחתו של בעלי חנות סלולאר בבני ברק, המתגוררת בתל אביב, בניסיון לשכנע את בני המשפחה להפסיק למכור מכשירים שאינם תחת כשרות.

האדמו"ר שוחרר לאחר זמן קצר, אחרי שבמשטרה השתכנעו כי הוא לא ביצע כל עבירה פלילית. האדמו"ר הגיע בסמוך לבית המשפחה, בזמן שהאב שהה באותה העת בחנות. לטענת מקורביו של האדמו"ר, הוא המתין מתחת לבית בזמן שהרבנית לאה קולודצקי, בתו של הגר"ח קניבסקי, עלתה לשוחח עם האישה. יחד עם זאת, בעל החנות טען בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי מספר מפגינים דפקו בעוצמה על דלת ביתו בזמן שילדיו הקטנים ישנו. לדבריו, הדבר גרם לבהלה רבה בקרב בני המשפחה.

יחד עם האדמו"ר עוכבו מספר חסידים שנלקחו לתחנת משטרת יפתח בתל אביב, אולם הם שוחררו לביתם מבלי שנחקרו. הגעתם של האדמו"ר והרבנית קולדצקי לבית המשפחה, היא כחלק מהמאבק של מספר רבנים נגד החנויות לממכר מכשירים סלולאריים שאינם כשרים.

"האדמו"ר החליט לפעול בדרכי נועם", סיפר הערב עורך דינו של האדמו"ר, יהודה פריד ל'בחדרי חרדים'. "עלתה לו המחשבה שאם ידברו עם אשתו, היא תשפיע עליו ותשכנע אותו שהדבר פוגע בחינוך ילדים. עו"ד פריד הוסיף כי האדמו"ר והחסידים המתינו מתחת לביתו של בעלי החנות, בזמן שהרבנית קולדצקי עלתה במטרה לדבר עם האישה. הרבנית דפקה בדלת, וכשלא נענתה עזבה את המקום".


עורכי הדין טל גבאי ויהודה פריד

לדברי עו"ד פריד, האדמו"ר הוא זה שהותקף. "אספסוף התגודד סביב הרכב של הרבי והחל לדפוק על הדלתות. לרכב נגרם נזק. במקום לעצור את הפורעים, המשטרה עיכבה את הרב. אף אחד מהחסידים ובטח לא האדמו"ר עלו לבית. הם איימו על האדמו"ר לעיני השוטרים".

יצוין כי בסמוך לחנות הממוקמת ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, נערכות בחודשים האחרונים הפגנות רבות, כשלא פעם הן הפכו לתגרות אלימות. בעלי החנות טוענים כי מדובר בהתעמרות והמפגינים מופעלים ע"י בעלי אינטרסים כלכליים.

הרבי מסטריקוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד