י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"אירוע פוליטי גדול"

היחסים בשפל: הסכסוך בין רה"מ בנט לגנץ

שר הביטחון בני גנץ אינו מרוצה מכך שעודכן על כוונתו של ראש הממשלה לחשוף פרטים על מבצע להבאת פרטים חדשים על הנווט רון ארד רק רגעים בודדים לפני הנאום | הבוקר דווח כי בעקבות כך היחסים ביניהם הגיעו לשפל. בכיר באחת הלשכות: "אירוע פוליטי גדול"

היחסים בשפל: הסכסוך בין רה"מ בנט לגנץ
בנט ושר הביטחון גנץ צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאז הקמת הממשלה שר הביטחון וסגן ראש הממשלה בני גנץ הקפיד להראות את התסכול שלו מכך שהוא לא הפך לרה"מ, ומפלרטט באופן תמידי עם הראיון להקמת ממשלה עם גוש נתניהו.

בקואליציה ובממשלה מנסים לרצות אותו ולדאוג שלא יפרק את השותפות. אך הבוקר (חמישי) דווח בעיתון "הארץ" כי "חתול שחור" עבר בין ראש הממשלה נפתלי בנט לשר הביטחון בני גנץ בימים האחרונים.

לפי הדיווח, ישנה מתיחות בין השניים בשל העובדה שבנט עדכן את גנץ על כוונתו לחשוף פרטים על מבצע להבאת פרטים חדשים על הנווט רון ארד רגעים בודדים לפני הנאום בכנסת.

לדברי גורמים בסביבת בנט וגנץ, היחסים בין השניים הגיעו השבוע לשפל חדש. בכיר בלשכתו של אחד השותפים בקואליציה תיאר את המתיחות כ"אירוע פוליטי גדול", והוסיף: "חייבים להרגיע שם את הרוחות, ואנחנו עוסקים בכך".

עוד אירוע שהגדיל את המתיחות בין השניים, הוא בקשת גנץ להצטרף לתמונה המסורתית בפתיחת הכנס החורף במשכן- בה מופיעים סמלי השלטון, אך בקשתו נדחתה.

בלשכת בנט מסרו: "יש בגנץ משהו חמוץ שעובר כחוט השני בכל דבר. הם הולכים באופן עקבי על הראש של כולם, יורים לכל הכיוונים". בלשכת גנץ מכחישים: "עובד עם רה"מ בשיתוף פעולה הדוק למען ביטחון אזרחי ישראל. כל השאר — ספינים ורכילות מופרכת".

נפתלי בנט בני גנץ רון ארד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד