י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בנו של שר לשעבר

נעצרו 3 חשודים נוספים בפרשת הרצח וההיעדרות

אחרי מעצרם של שלושת החשודים שלשום, המשטרה עצרה הבוקר שלושה חשודים נוספים בפרשות הרצח וההיעדרות לפני כשלושים שנה בירושלים | בין העצורים: בנו שר לשעבר שהיה חבר בקהילת 'שובו בנים'

נעצרו 3 חשודים נוספים בפרשת הרצח וההיעדרות
הנער ניסים שטרית צילום: מתוך 'רב הנסתר'. באדיבות 'כאן 11'

המשטרה עצרה הבוקר (שלישי) שלושה חשודים נוספים, בחשד למעורבות במקרי הרצח וההיעדרות שהתרחשו לפני למעלה מ-30 שנה באזור ירושלים. בין העצורים, בנו של שר לשעבר החבר, כמו יתר החשודים, בקהילת 'שובו בנים' של הרב אליעזר ברנד.

במשטרה ציינו כי לאחר מעצרם, השלושה הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים. בהמשך היום, הם יובאו בפני בית המשפט. כמו כן ובהתאם להתפתחויות בחקירה, ייתכנו מעצרים נוספים.

כפי שדווח מוקדם מוקדם יותר השבוע, שלושה כבני 60, שני גברים ואישה, נעצרו ביום בירושלים. מדובר במקרים שעוררו סערה רבה בשנות ה-80 וה-90 ולאחרונה נרשמה התפתחות בחקירתם. בימים האחרונים, ככל שהתפתחה החקירה, הגיעו חוקרי משטרה למספר נקודות באזור הבירה ואספו ממצאים.

אחד המקרים שנמצאים בלב החקירה, היא היעדרותו של הנער החרדי ניסים שטרית בירושלים. שטרית יצא מביתו בשכונת סנהדריה ב-23 בינואר 1986 אך מאז נעלמו עקבותיו. במשך השנים עלו הערכות שונות מה עלה בגורלו, אך ההשערה שהתחזקה היא כי נחטף ונרצח על ידי גורמים חרדים קיצוניים שלא ראו בעין יפה את התנהלותו.

מקרה נוסף הוא רצח אברהם אדרי בשנת 1990. גופתו של אדרי, שעבד בתלמוד תורה, נעדר ואותר ביער רמות על ידי שני אחיו לאחר שנרצח בצורה אכזרית. במהלך השנים עלו כיווני חקירה רבים בהקשר למותו של אדרי ובמשטרה העריכו כי יש קשר בין המקרים.

מעצרים שובו בנים רצח היעדרות פרשת ניקיון כפיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד