י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"בשמאל יכולים להיות רגועים"

איילת שקד סעדה עם 'המתנגדים' ועוררה סקרנות

עורך עיתון 'ישראל היום' בועז ביסמוט והפרשן הפוליטי יעקב ברדוגו, שני מתנגדים חריפים לממשלה, נפגשו עם שרת הפנים אמש במסעדה. ברדוגו סיפק את מסקנתו מהפגישה: "במחנה השמאל יכולים להיות רגועים"

איילת שקד סעדה עם 'המתנגדים' ועוררה סקרנות
אילוסטרציה צילום: pixabay

תמונה שבה נראית שרת הפנים איילת שקד, יושבת במסעדה תל אביבית מול עורך העיתון 'ישראל היום' בועז ביסמוט והפרשן הפוליטי של גל"צ ו'ערוץ 20' יעקב ברדוגו, למרות היותם מתנגדים חריפים לממשלה הנוכחית ולמפלגת 'ימינה' עוררה סקרנות.

בתיעוד שפרסם העיתונאי גיל משעלי, נראים השלושה משוחחים וסועדים בשעת ערב במסעדה בתל-אביב. התמונה עוררה סקרנות רבה הן בקרב תומכי הממשלה והן בקרב מתנגדיה, והספקולציות החלו לעלות על כל דימיון. היום, סיפר ברדוגו על הפגישה ופיזר את העננה.

"לפי ההבנה הפוליטית שלי, נכון ל-20:59 אתמול טרם התחילה הפגישה, ונכון ל-22:31 לאחר שהסתיימה הפגישה, איילת שקד היא אבן ראשה של הקואליציה הזאת והיא בסיס מרכזי. מי שבונה עליה במחשבות, יקבל מפח נפש מאוד-מאוד גדול", אמר ברדוגו ב'ערוץ 20'.

הוא המשיך והרגיע: "מדובר בפגישת רקע שאני נוהג לערוך עם פוליטיקאים מכל המחנות. במחנה השמאל יכולים להיות רגועים, כאבי הבטן של איילת שקד לא יוציאו אותה ממשלת השמאל. כל מי שיבקש להיפגש איתי, אפגש איתו".

איילת שקד יעקב ברדוגו בועז ביסמוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד