י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"מצטער לאכזב את יריבינו"

חשיפת עמית סגל: נפתלי בנט ויאיר לפיד מגיבים

המערכת הפוליטית סוערת הערב סביב דברים שאמר נפתלי בנט בשיחות סגורות והודלפו ל'חדשות 12'. בנט ולפיד מנסים לשדר כי המהומה על לא מאומה ומבטיחים כי הרוטציה תמומש כפי שסוכם

חשיפת עמית סגל: נפתלי בנט ויאיר לפיד מגיבים
בנט ולפיד במליאה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד שאמור להיכנס לתפקיד ראש הממשלה בעוד כשנה וחצי מגיבים לפרסום הערב (חמישי) בו צוטט בנט אומר כי הרוטציה עם יאיר לפיד בראשות הממשלה לא תמומש וכי הממשלה תתפרק עוד קודם לכן. דברים שמעוררים סערה במערכת הפוליטית, בעיקר בקואליציה שמוצאת עצמה במבוכה, שעות ספורות לפני גיבושון שאמור לאחד אותם לקראת העברת תקציב המדינה שיבסס ויחזק את יציבות הממשלה.

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לפרסומים הערב ואמר, "יאיר לפיד הוא שר חוץ מצוין, שותף הגון וחבר. הפרסומים האחרונים לא משקפים את עמדתי, ובוודאי לא את מחויבותי להסכם עמו". תוך שהוא מבהיר כי הוא מחויב להסכם, "לחצנו יד".

‏עוד הבהיר ראש הממשלה: "מיום הקמת הממשלה, יאיר עושה מאמצים כבירים לשמור על יציבותה - בממלכתיות, ובאחריות". בנט הוסיף וקרא לחברי הקואליציה, "נתעלם מרעשי הרקע. התקציב יעבור, והממשלה תמשיך לקחת את ישראל קדימה".

גם שר החוץ, ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד הגיב לדיווח ומסר: "מצטער לאכזב את יריבינו, דיברתי הערב עם נפתלי בנט על כל הנסיונות השקופים לסכסך בינינו רגע לפני התקציב". והבהיר: "לא יקרה".

"גם לרה"מ וגם לי יש מטרה אחת", הוסיף לפיד, "להעביר תקציב ולחזק את הממשלה. לא יסיטו אותי מדרכי בהדלפות והקלטות שנועדו רק להזיק. אנחנו לא מתעסקים בשטויות והם לא יצליחו לקלקל את האווירה הטובה בממשלה. נמשיך לעבוד טוב יחד לטובת מדינת ישראל". כך ראה"מ החליפי.

יאיר לפיד נפתלי בנט רוטציה בראשות הממשלה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד