כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
נועד עם בכיר הליכוד

האיום של מנסור עבאס: "תגובה שתזיק לנתניהו באופן אישי"

ברע"מ הסיקו כי המתקפות הקשות של נתניהו נגדם במהלך השבוע הן חלק מהאסטרטגיה החדשה של הליכוד להפיל את הממשלה דרך רע"מ. לפי דיווח בסוף השבוע מנסוע עבאס נועד עם בכיר ליכוד המקורב לנתניהו ושיגר איום חריג ליו"ר הליכוד | "תהיה תגובה משמעותית שתזיק לנתניהו באופן משמעותי ולליכוד תדמיתית"

האיום של מנסור עבאס: "תגובה שתזיק לנתניהו באופן אישי"
מנסור עבאס/בנימין נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הנאום התוקפני של נתניהו השבוע במליאה הוריד לאנשי רע"מ את האסימון והם הבינו כי בליכוד פועלים ע"פ אסטרטגיה חדשה: להפיל את הממשלה דרך רע"מ. בעקבות כך טוען הפרשן מוחמד מג'אדלה ב'ערוץ 12', נועד מנסור עבאס עם אחד הח"כים הבכירים בליכוד ממקורבי נתניהו, והזהיר אותו מפני ההשלכות.

במהלך השבוע תקף ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בצורה חריפה את הממשלה שלדבריו תלויה באנשי התנועה האסלאמית דבר שלטענתו הוא בעל השלכות ביטחוניות. "יש מועקה כבירה ממשלה שתלויה בתנועה האיסלאמית, יש לזה מחיר כשהם מכילים את הטרור ואת איראן ועכשיו הם גם משלמים סכומי עתק לתנועה האיסלאמית", אמר נתניהו.

יו"ר רע"מ מנסור עבאס שמע את דבריו של נתניהו, שרק לפני מספר חודשים הבטיח לו לדבריו עולם ומלואו, והתפוצץ.

מנסור עבאס חשף את המו"מ החשאי עם קיש; הליכוד נטשו בזעם

לפי הדיווח, עבאס אמר לבכיר הליכוד כי אין לו בעיה שנתניהו והליכוד יתקפו אותנו פוליטית, אבל המסע הזה של הדה-לגיטימציה כמו להפוך את מפלגתו לאנשי חמאס או להגיד שהתקציבים שיגיעו למגזר הערבי ילכו לתנועה האיסלמית או למטרות לא כשרות, לא מקובל ולא יעבור בשתיקה.

מנסור עבאס הזכיר לבכיר הליכוד את הדברים שחשף במליאה על המשא ומתן שניהל מול ח"כ יואב קיש, דבר שגרם מבוכה לליכוד, והזהיר כי אם המתקפות ימשיכו, התגובות מצד רע"ם יסלימו. "תהיה תגובה משמעותית שתזיק לנתניהו באופן משמעותי ולליכוד תדמיתית", העביר עבאס מסר לנתניהו דרך הבכיר.

חבר הכנסת מנסור עבאס חשף השבוע במליאה כי ח"כ יואב קיש מהליכוד אמר לו בשיחה ביניהם במהלך המו"מ בבלפור כי הוא זה שכתב את הנאום של נתניהו על השותפות בין הליכוד לרע"מ. הדבר עורר סערה במליאה. לאחר שמספר חברי ליכוד הורחקו בניגוד לפרוטוקול, המפלגה כולה נטשה בזעם.

מפלגת רע"מ מנסור עבאס בנימין נתניהו הליכוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד