ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
נמלט ונתפס

בית שמש: צעיר בן 17 חשוד ברצח אביו החרדי

נער בן 17 נעצר הבוקר לאחר שלפי החשד דקר אביו באמצעות סכין מטבח בביתם בבית שמש | הנער ניסה להימלט אך נתפס לאחר זמן קצר בבניין סמוך | כוחות ההצלה ביצעו באב פעולות החייאה אולם נאלצו לקבוע את מותו | מחר תבקש המשטרה מבית המשפט להאריך את מעצרו של הבן

בית שמש: צעיר בן 17 חשוד ברצח אביו החרדי
זירת הרצח בבית שמש צילום: דוברות המשטרה

אסון מזעזע בבית המשפחה החרדית: גבר כבן 43 נפצע הבוקר (שבת) באורח אנוש לאחר שנדקר לפי החשד ע"י בנו. כוחות ההצלה שהוזעקו לבית המשפחה בבית שמש, ביצעו באב פעולות החייאה אך בסיומן נאלצו לקבוע את מותו.

הרצח אירע בבוקר השבת, בשכונת רמת בית שמש ג'. הבן, כבן 17, נמלט מהזירה אך אותר לאחר זמן בבניין סמוך ונעצר ע"י המשטרה. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי הבן דקר את האב, לאחר שבין השניים פרץ ויכוח.

"כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים", סיפר פראמדיק מד"א מוחמד פוואקה, "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".


חוקרי מז"פ בזירה//צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי כוחות שהוזעקו למקום, הגיעו תוך דקות ספורות, החלו בסריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה. השוטרים איתרו אותו תוך זמן קצר והוא נעצר לחקירה. כוחות משטרה נוספים, בהם חוקרי משטרה מתחנת בית שמש וחוקרי זיהוי פלילי של מחוז ירושלים הגיעו למקום והחלו בביצוע פעולות חקירה ראשוניות תוך איסוף ממצאים ועדויות במקום.

במקביל, הוסיפו במשטרה, צוותי הרפואה קבעו את מותו של האב שנדקר בפלג גופו העליון לאחר מאמצי החייאה וטיפול רפואי שקיבל במקום. מבירור ראשוני שערכו השוטרים במקום עולה כי בין האב ובנו נתגלע במהלך השבת ויכוח. בשלב מסוים ובנסיבות שעדיין נחקרות ע"י המשטרה, הבן דקר את האב באמצעות סכין בפלג גופו העליון. מיד לאחר המעשה נמלט החשוד מהדירה ונעצר כעבור זמן בידי שוטרי תחנת בית שמש.

חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה (יל"פ) של מרחב ציון. מחר (ראשון) צפויה המשטרה להביא את החשוד במעשה הרצח לבימ"ש, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת המשך החקירה.

המקרה המזעזע מצטרף לרצח האישה החרדית לפני כשבוע בעיר. כזכור האישה כבת חמישים אם לתשעה, נפצעה בבוקר יום שישי לפני כשבוע באורח אנוש כתוצאה מדקירות. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך למרות הניסיונות להציל את חייה הם נאלצו לקבוע את מותה. בנה של המנוחה בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה מעורער בנפשו, נעצר זמן לאחר מכן בחשד לרצח.

 

רצח בית שמש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 67 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד