כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מעידה קטנה"

הסערה סביב כבד האווז: הבד"ץ החזיר את התעודה לקייטרינג האפפי'ס

בד"ץ 'מחזיקי הדת' באנטוורפן הודיע על החזרת ההשגחה לקייטרינג הנודע 'האפפי'ס', כשבועיים לאחר שהודיע על הסרת ההשגחה בעקבות הגשת כבד אווז באירוע פרטי במקום. במהלך השבועיים האחרונים התנהלו מגעים בו הובהר לחברי הבד"ץ כי בעלי המסעדה לא היו אחראים

הסערה סביב כבד האווז: הבד"ץ החזיר את התעודה לקייטרינג האפפי'ס
שגריר האמירויות בביקור בקייטרינג 'האפפי'ס' צילום: באדיבות המצלם

בית דין צדק של קהילת 'מחזיקי הדת' באנטוורפן הודיע על החזרת ההשגחה לקייטרינג המפורסם 'האפפי'ס', זאת כשבועיים לאחר שהודיע על הסרת ההשגחה בעקבות הגשת כבד אווז בעקבות אירוע פרטי, בו בעלי המסעדה סיפקו את הארוחה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי במהלך השבועיים האחרונים התנהלו מגעים, במסגרתם הובהר לחברי הבד"ץ כי בעלי המסעדה היוקרתית לא היו אחראים למעשה. כך גם הובהר כי מדובר במעידה קטנה, וכי המקרה לא יחזור על עצמו.

בסוף השבוע האחרון פרסם הבד"ץ מכתב, בו נכתב: "הודעה חשובה. הננו להודיע שהקייטרינג 'האפפי'ס' עומדת תחת השגחתנו. יאכלו ענווים וישבעו".

הודעת הבד"ץ 'מחזיקי הדת' אנטוורפן

 

כזכור, בית דין צדק של קהילת 'מחזיקי הדת' באנטוורפן הודיע לפני כשבועיים על הסרת ההשגחה על אירועים שנערכים על ידי הקייטרינג היוקרתי 'האפפי'ס' - מסעדה פופולרית ומרכזית בקרב בני הקהילה החרדית בעיר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הבד"ץ הסיר את ההשגחה לאחר שבעלי הקייטרינג היוקרתי סיפקו ארוחה בשרית לאחד הפוליטיקאים החרדים בעיר שערך אירוע בביתו, ובין היתר, המארח הגיש לאורחים כבד אווז.

אחד התושבים הסביר ל'בחדרי חרדים' כי הבד"ץ של קהילת 'מחזיקי הדת' אינו מכשיר כבד אווז, וכשהפוליטיקאי החרדי הזמין את הארוחה - בעלי הקייטרינג הודיעו לו כי הם אינם מספקים אותו מטעמם, בהתאם להוראת הבד"ץ, אך הפוליטיקאי בכל זאת הגיש כבד אווז באירוע, אותו השיג מספק חיצוני עם כשרות מפוקפקת.

באירוע נכחו חרדים רבים, כולל נציגים ממספר קהילות חסידיות, ולכן החליט הבד"ץ על הסרת ההשגחה מאירועים הנערכים על ידי הקייטרינג, אבל ציין כי "ההשגחה ממשיכה בתוך המסעדה ובאולם שבבעלותה".

תושבים אחרים סיפרו ל'בחדרי חרדים' כי מדובר במאבק פנימי בתוך קהילת מחזיקי הדת, וכי בעלי המסעדה נפלו קורבן למאבקים הללו.

 

 

כשרות כבד אווז אנטוורפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד