י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
האסון בשכונה החרדית

הוארך מעצרו של החשוד ברצח אביו: "בגלל ויכוח בסעודת השבת"

בן ה-17 החשוד ברצח אביו בבית שמש, יישאר במעצר עד יום שלישי הבא, כך קבע היום בית משפט השלום בירושלים | הערכה: הבן דקר את אביו לאחר שבין השניים פרץ ויכוח בסעודת השבת

הוארך מעצרו של החשוד ברצח אביו: "בגלל ויכוח בסעודת השבת"
זירת הרצח בבית שמש צילום: דוברות המשטרה

בית משפט השלום בירושלים האריך הבוקר (ראשון) את מעצרו של הנער החשוד ברצח אביו החרדי במהלך השבת בבית שמש. בחקירתו של הנער, כבן 17, עלה הוא ביצע את הרצח בעקבות ויכוח שפרץ בין השניים במהלך סעודת השבת.

במהלך הוויכוח, קם האב משולחן השבת והחל לצעוד לחדרו, אז התנפל עליו הבן ודקר אותו בפלג גופו העליון. האב נפצע אנושות וכוחות ההצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך בסופן נאלצו לקבוע את מותו. במהלך הדיון שנערך הבוקר בעניינו האריך בית המשפט את מעצרו בעשרה ימים.

כזכור, אתמול בסמוך לשעה 11:40, התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע דקירה בדירה בבית שמש. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הגיעו בתוך דקות ספורות והחלו בסריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה. השוטרים איתרו את החשוד בתוך זמן קצר בסמוך למקום והוא נעצר לחקירה. זמן קצר לאחר מכן, צוותי הרפואה קבעו את מותו של האב שנדקר בפלג גופו העליון.

"כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה שהובילו אותנו לדירה בבניין המגורים", סיפר אתמול פראמדיק מד"א מוחמד פוואקה, "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה מדממת בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

המקרה המזעזע מצטרף לרצח האישה החרדית לפני כשבוע בעיר. כזכור האישה כבת חמישים אם לתשעה, נפצעה בבוקר יום שישי לפני כשבוע באורח אנוש כתוצאה מדקירות. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך למרות הניסיונות להציל את חייה הם נאלצו לקבוע את מותה. בנה של המנוחה בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה מעורער בנפשו, נעצר זמן לאחר מכן בחשד לרצח.

 

רצח בית שמש הארכת מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד