כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"מילדי אברכים לשהידים"

העימות שכמעט הוביל לפיצוץ בין מגל לכספית

בשל התחקיר של העיתונאית איילה חסון, שמראה על הקשרים לכאורה בין מפלגת רע"מ לפעילי החמאס, התעורר עימות חריף בין המגישים ינון מגל לבן כספית. "תנקה את הפה המלוכלך שלך; אתה יכול ללכת הביתה"

העימות שכמעט הוביל לפיצוץ בין מגל לכספית
בן כספית וינון מגל צילום: רדיו 103FM

הפרסום ב'חדשות 13' שמראה על קשר בין בכירי מפלגת לרע"מ לארגון הטרור חמאס מעורר סערה, כשהיחס של רבים מאנשי התקשורת, מתחלק, שוב, ביחס לפוזיציה בה הם נמצאים.

המגישים ינון מגל, שתומך בנתניהו, ובן כספית, מתנגד ידוע של ראש הממשלה לשעבר, התעמתו בתוכניתם ברדיו 103fm על האירוע, כשהעימות התפוצץ כמעט בשידור חי.

"זו ממשלה שלוקחת מילדי אברכים ונותנת לילדי שהידים ולכן היא תגמור רע", צעק מגל. "הקואליציה תגמור רע, כי מי שלוקח מילדי אברכים ומזרים כסף לשהידים זה אירוע שהוא מטורף, ורק שופר כמוך וכמוכם יכולים להצדיק את הדבר הזה".

"אתם חבורה של מטורפים, מגוחכים עם השנאה שלכם לנתניהו. הרי כל מה שיש לך להגיד זה 'ביבי'. הוא לא ראש הממשלה, הוא יו"ר האופוזיציה. זה לא ייאמן, לאן הגעתם שאתם מצדיקים כסף למשפחות של טרוריסטים שרוצחים יהודים?".

כספית לא נותר חייב בעקבות ההתפרצות של ינון: "הייתי שולח אותך להסתכלות, אבל אני חושב שאתה עושה הצגה אז נוותר על זה. רמת הטירוף והשקרים שלכם, כולל עכשיו, שאתה מתגולל על הממשלה, מתבסס על תחקיר שקרה כולו בתקופת נתניהו".

לדבריו, קודם כל, נתחיל מכך שההוא מהחמאס שכולם מדברים עליו, הוא איש החמאס שבאמצעותו ניהל גרשון בסקין בשמו של נתניהו את המשא ומתן להחזרת גלעד שליט". "אז מה?", קטע אותו מגל. "ינון, אני רוצה לדבר. אני יכול?", ענה לו כספית. "אל תגיב", השתלח מגל. "באופן חריג רשמתי, כמה עברו? 7 דקות, אמרת בינתיים שמה שאני אומר זה שטות, שאני שקרן שתשלח אותי להסתכלות, שאני על סמים או על סטרואידים".

"אין לעמותה קשר ליתומים ואלמנות בעזה?", שאל מגל. "אתה השתגעת?", ענה כספית, "זה מה שאמרתי עכשיו? אתה מטורף? לא מקשיב למילה". מגל התעצבן: "אתה מוכן לסתום את הפה המטונף שלך כבר, ולדבר בצורה יפה?". "אתה יכול ללכת הביתה", השיב כספית.

בן כספית ינון מגל מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד