כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
גם זה הודלף

הקלטות בכירי 'ימינה': לא להקליט ועל מה הפוקוס

בחוג בית של 'ימינה' בהרצליה - התייחסה שקד להקלטות שלה נגד לפיד: "מנסים לפתור את המחלוקות בחדרים סגורים, אלא אם כן מקליטים אותי ואז זה יוצא החוצה" | סילמן: "אנחנו רואים שהיום אלה ימים שצריך שצריך לדבר ב'עם ישראל'. וצריך לשים את הפוקוס כאן"

הקלטות בכירי 'ימינה': לא להקליט ועל מה הפוקוס
יאיר לפיד צילום: Gili Yaari/Flash90

שרת הפנים איילת שקד התייחסה אתמול (ראשון) להקלטות שפורסמו ובהן היא נשמעת תוקפת את שר החוץ יאיר לפיד, ואמרה: "מנסים לפתור את המחלוקות בחדרים סגורים, אלא אם כן מקליטים אותי ואז זה יוצא החוצה".

הקלטות שקד: ביקורת קטלנית נגד יאיר לפיד

שקד אמרה את הדברים במהלך חוג בית בהרצליה, בו השתתפו בכירי מפלגת 'ימינה', ושנועד למשוך קהל בוחרים חדש, כאלה שככל הנראה לא הצביעו למפלגה במערכות הבחירות הקודמות.

על פי הדיווח של ליאור קינן ב'חדשות 13', בקהל נכחו בעיקר אנשי עסקים שאיילת שקד מתייחסת אליהם, במהלך נאומה, כ"לא מצביעי ימינה אבל אולי יהיו בהמשך".

שקד אמרה גם, בהתייחסות להקלטות נגד לפיד, כי "לא פרסמו את כל מה שאמרתי. אמרתי גם שלפיד חכם, איש ישר, אוהב את מדינת ישראל והמילה שלו זה ברזל".

בהקלטות שפורסמו מהחוג, נשמעת גם יו"ר הקואליציה עידית סילמן כשהיא משיבה לאחת היושבות בקהל שמפצירה בחברי מפלגת ימינה לוותר דווקא על עקרונותיהם, כדי שהממשלה תחזיק מעמד ולא להפך כפי שנוהגים לומר בימינה. סילמן ענתה לה: "אנחנו שבאים מהעולם של הציונות הדתית, ותמיד מדברים ב'ארץ ישראל', 'תורת ישראל'. באמת מרגישים שיש הרבה שנים שדיברנו ב'ארץ ישראל', יש הרבה שנים שדיברנו ב'תורת ישראל' - אנחנו רואים שהגיע הזמן לדבר ב'עם ישראל'. ואנחנו רואים שהיום אלה ימים שצריך שצריך לדבר ב'עם ישראל'. וצריך לשים את הפוקוס כאן".

כזכור, לפני מספר ימים נחשפו הקלטות, בהן נשמעת השרה שקד מדברת בחריפות נגד בכירים בממשלה. שקד השמיעה ביקורת קטלנית נגד שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, עליו היא טענה כי "הוא אדם שטחי. עושה פיגוע כל שבוע". על עמיתה לממשלה, שר הביטחון גנץ, היא אמרה: "גרוע יותר מלפיד".

בהקלטות נשמעת השרה שקד מתייחסת לטענות כאילו רצונה להפיל את הממשלה. השרה שקד האשימה בכך דווקא את שר הביטחון: "גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה. תאמין לי הוא יותר גרוע מלפיד".

איילת שקד עידית סילמן מפלגת ימינה יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד