כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"לבי לבי עליכם"

ניצן הורוביץ מתרברב מול החרדים: "סובבתם את המדינה על האצבע הקטנה"

שר הבריאות הורוביץ משיב היום למתקפות הקשות מצד הח"כים החרדים על הממשלה ערב העברת התקציב ומתרברב: "סובבתם את המדינה על האצבע הקטנה וכופפתם הכל לפי האינטרס המגזרי"

ניצן הורוביץ מתרברב מול החרדים: "סובבתם את המדינה על האצבע הקטנה"
ניצן הורוביץ צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

יו"ר 'מרצ', שר הבריאות ניצן הורוביץ מתייחס הערב (שלישי) למתקפות הקשות מצד חברי הכנסת החרדים, בצל העברת תקציב המדינה וכניסתה לתוקף של גזרת החד פעמי, ומשיב במתקפה משלו. הורביץ מלגלגל על הנציגים החרדים, שכעת לדבריו, חסרים את מוקדי הכוח אליהם התרגלו בשנים האחרונים.

"לבי לבי עליכם גפני וליצמן", צייץ השר הורוביץ בטוויטר, "הייתם כל יכולים, מלכי הפוליטיקה ושליטי הכספים, סובבתם את המדינה על האצבע הקטנה וכופפתם הכל לפי האינטרס המגזרי (כן, גם את הבריאות) - ופתאום, אופוזיציה. שוד ושבר. בלי ועדת כספים, בלי נהר של תקציבים, בלי מצעד של מתרפסים ושתדלנים בפתח דלתכם", כותב שר הבריאות ומוסיף לסיום: "משתתף בצערכם".

כזכור, במסגרת הצעות אי האמון השבועיות, ניצל חבר הכנסת יעקב ליצמן את זמנו לתקוף את הממשלה ברקע העברת התקציב הענק לטובת חתולי הרחוב, תוך שהוא משווה את הקואליציה והממשלה לכלבים.

"אני לא מבין הרבה בחתולים", פתח ליצמן את דבריו, "אבל זה פעם ראשונה שכלבים נותנים משהו לחתולים". חבר הכנסת אחמד טיבי שישב על כס היו"ר הגיב ואמר, "אפילו היו"ר נשאר המום".

ליצמן על הקואליציה: 'כלבים עוזרים לחתולים'

אלקין משיב לליצמן: "אשלח אותו לוטרינר"

ליצמן סירב להתנצל, "מי שנושך הוא כלב", טיבי הציע שישקול שוב את דבריו אך ליצמן סירב "לא חוזר בי".

בנאומו תקף ליצמן גם את התקשורת על הסיקור המלטף לשרי הממשלה, "מפריע לי מאוד שיש לכלי התקשרות היום מומחים לטאטא את כל הבעיות מתחת לשטיח. התחקיר של איילה חסון פתאום אף אחד לא כותב את זה".

"אתם זוכרים שהיתה אצבע כפולה", הזכיר ליצמן את הסערה סביב ההצבעה של חבר הכנסת אביר קרא, "איפה זה נעלם?" שאל, "מה אמרו כאן במליאה שתהיה ועדת אתיקה".

עוד הזכיר ליצמן את הסערה במליאה סביב הראיון של יו"ר הקואליציה עידית סילמן שהסתובבה עם מיקרופון בין חברי הכנסת, "מה עם זאת שהקליטה חברי כנסת במליאה. הכל עובר הכל בסדר. אני זוכר שבהצבעות כפולות ירדו לחיים שלהם".

ניצן הורביץ ועדת כספים משה גפני יעקב ליצמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד