י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"תעשו תחקירים משלכם"

אחרי שחטפה; איילה חסון מתגוננת "אני לא גזענית"

איילה חסון, עיתונאית 'חדשות 13', אשר חשפה את הקשר בין בכירים ברע"מ לחמאס, מגיבה לביקורת על התחקיר בין רע"מ לחמאס שפירסמה בשבוע שעבר: "רוצים לכבס את המציאות? לא על חשבון האזרחים"

 אחרי שחטפה; איילה חסון מתגוננת "אני לא גזענית"
אולפן חדשות. אילוסטרציה צילום: הדס פרוש, פלאש 90

קרוב לשבוע מאז התחקיר שהעיד על קשרים בין בכירים במפלגת רע"מ לחמאס דרך 'עמותת 48', ועדיין הסערה סביבו ממשיכה. כעת, העיתונאית אילה חסון, שחשפה בערוץ 13 את הקשר, מגיבה לביקורת.

חסון מבוקרת לאחרונה על ידי הקולגות שלה, על התחקיר ועל ספק באמינותו. בראיון לרדיו גלי ישראל, היא מגיבה להם ועוקצת את שרת הפנים ואת העיתונאים: ‏"קולגות, תעשו תחקירים משלכם, בחייאת. אתם לא מבקרי תקשורת ובטח מי שלא עשה תחקיר בחייו. תעשו תחקירים משלכם, אני לא גזענית, אני אוהבת אדם באשר הוא אדם".

‏"אני לא מתעסקת בהפרה של הבטחות בחירות, זה לא ענייני", הדגישה ועקצה, "אבל מאד ענייני להרגיש שלא רק טסים לחו"ל הלוך ושוב ומצטלמים ובלה בלה בלה, זו תפקידו של העיתונאי, להשגיח על הפוליטיקאים שהם עושים למען הציבור והם שומרים על האינטרס של הציבור. אז ששרת הפנים לא תגיד 'בדקנו' ‏אחרי רבע שעה".

"אנחנו רוצים לדעת איך בדקת ולאיזה מסקנות הגעת. זו המדינה שלנו ואנחנו רוצים לגדל פה בבטחה את הילדים והנכדים שלנו בבטחה".

‏"מספיק עם הטיעון הזה 'למי זה יעזור למי זה לא יעזור', יעזור לכולם שלא יהיה טרור. צריך פיקוח עומק שכספים ילכו למטרות להן הן נועדו, אנשים רוצים לכבס את המציאות? בסדר גמור, לא על חשבון האזרחים. הלו! אתם עובדים אצל הציבור - בשם הציבור!", הזכירה.

אילה חסון תחקיר מפלגת רע"מ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד