כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
פגישת ריגול

בחשאיות: נתניהו נועד עם הח"כ מ'ימינה'

ראש האופוזיציה נתניהו ניסה בשבוע שעבר לשכנע את ח"כ כלפון מ'ימינה' להתנגד לתקציב המדינה ובכך להביך ולהפיל את הממשלה. אלא שכלפון אינו חוליה חלשה כפי שהוא נתפס בעיניו, וזה הגיע מלכתחילה רק כדי לאסוף מודיעין ולהעביר לבוס הגדול - בנט

בחשאיות: נתניהו נועד עם הח"כ מ'ימינה'
בנימין נתניהו/יו"ט כלפון צילום: יונתן זינדל/גרשון אלינסון, פלאש 90

לפני ההצבעה על תקציב המדינה, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו נפגש בשבוע שעבר עם חבר הכנסת יום טוב כלפון ממפלגת 'ימינה' בשבוע שעבר.

לפי הדיווח של עמית סגל בטורו בעיתון 'ידיעות אחרונות', כלפון ונתניהו נפגשו, כשהאחרון סבור שיצליח לשכנע את הח"כ הנורבגי מ'ימינה' להצביע נגד התקציב ובכך להפיל את הממשלה.

אלא שזאת לא הייתה המטרה של כלפון. הוא הגיע כדי לאסוף מודיעין לפני התקציב ועדכן לפני פגישתו עם נתניהו, את ראש לשכת ראש הממשלה, טל גן צבי.

לדברי סגל, הכל היה מואזן ומדווח. נתניהו בא לשכנע, אבל כלפון בא לאסוף מודיעין כמו לפני מבצע. מה שבטוח שכלפון ויתר על מקום בטוח בכנסת הבאה ושדרוג מחבר כנסת אלמוני לתואר אליל הימין.

ביום רביעי חשף כתבנו הפוליטי ארי קלמן, כי ח"כ כלפון נועד לפגישה עם הרב מאיר מאזוז, ראש ישיבת כיסא רחמים, אליו מקורב כלפון. הרב, למרות שלאחר מכן הכחיש בכל תוקף, אישר לכלפון להצביע בעד התקציב. גם כלפון הכחיש את הפרסום אף תקף אישית את האתר ואת הכתב המדווח.

יום טוב חי כלפון בנימין נתניהו תקציב המדינה עמית סגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד