י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הייתה חוטפת"

המגיש מהשמאל יוצא להגנת סילמן: "נקמה"

רינו צרור, המגיש הותיק בגל"צ, יוצא להגנת יו"ר הקואליציה בדבר הפקפוק במעשה התקיפה בתחנת הדלק במודיעין שסיפרה בראיון: "במהלך החודש האחרון ראיתי אינספור איומים עליה מכל סוג"

המגיש מהשמאל יוצא להגנת סילמן: "נקמה"
רינו צרור צילום: Gili Yaari/Flash90

יו"ר הקואליציה חברת הכנסת עידית סילמן ממפלגת 'ימינה' מקבלת חיזוק מרינו צרור, המגיש הוותיק בגלי צה"ל, אשר פרסם בטוויטר שרשור ציוצים להגנתה.

צרור הודה כי הוא אינו יודע אם אכן סילמן הותקפה בתחנת הדלק במודיעין כפי שהיא מספרת, אך לדבריו בתקופה הקרובה היא מאוימת בצורה בלתי רגילה: "‏אנחנו חוזים במרדף הנקמה אחרי ח"כ עידית סילמן. אני לא יודע מה היה בתחנת הדלק במודיעין, בקצה התחנה או בהמשך הדרך, ומה בדיוק אירע לח"כ".

"אני יודע שבמהלך החודש האחרון ראיתי אינספור איומים עליה מכל סוג, באחרון שבהם התקרב בריון אל מכוניתה, מאיים מאוד, תוך כדי צעקות וקללות, "שטיח של ‏מוסלמים" ו"כלבה מופקרת", בין היתר, בקצב אש, עוד רגע הוא נוגע בחלון המכונית", הוסיף

"זה כמובן איום לכל דבר, מצולם, פומבי, עשרות אלפי צפיות, איש לא מנע, קצין הכנסת לא סיפר, הצייצנים לא רדפו, והבריון עדיין מסתובב ומאיים. אם לא היו מאבטחים בסביבה, סילמן הייתה חוטפת ישירות. לא אני אמרתי, ‏המשטרה אמרה".

צרור קבע כי "סילמן מותקפת, נקודה. כל שלושת החודשים האחרונים, נקודה. באמצעים שונים. היא ובני משפחתה. ואני לא יודע מה היה בתחנת הדלק במודיעין, רק רואה את כל הימים שלפני ואת כל הימים שאחרי".

עידית סילמן רינו צרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד