ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
התייקרות חומרי הגלם

גם בארה"ב מעלים את מחירי המוצרים הכשרים

חברת הגבינות הגדולה בארה"ב, חברת 'מהדרין' מעלה את מחירי מוצרי 'חלב ישראל' תחת המותג 'מהדרין', הסיבה: עליות הובלה וחומרי גלם

גם בארה"ב מעלים את מחירי המוצרים הכשרים
חלב צילום: pexels

תאגיד מחלבת "מהדרין J&J", המפיצה הגדולה ביותר של מוצרי חלב ומזון קפוא חלב ישראל בארה"ב, הודיעה כי תעלה את המחירים בחלק ממוצריה בהמשך החודש.

במכתב שפורסם ללקוחות ביום שני האחרון, הודיעה החברה שיושבת בניו ג'רזי, כי "החל מה-21 בנובמבר 2021, נעלה מחירים על חלק מהמוצרים שלנו", תחת המותגים מהדרין.

החברה שנוסדה בשנת 1950, מייצרת למעלה מ-300 מוצרי מזון שונים, כולל גבינה, שמנת חמוצה, יוגורט, חמאה, מרגרינה וגלידה. הם גם מייבאים גבינות משוויץ וגלידות מבלגיה וכן קינוחים קפואים מישראל ומקנדה.

המוצרים שלהם נמכרים בלמעלה מ-30 מדינות ברחבי ארה"ב ובמקומות מרכזיים כמו ניו יורק, ניו ג'רזי, קונטיקט, לוס אנג'לס, שיקגו ומיאמי.

במכתב נאמר, כי "בשל השפעתם של גורמים רבים, לרבות העלייה המתמשכת במחירי חומרי גלם שונים לצד עליית עלויות ההובלה במהלך השנה האחרונה, אנו מוצאים צורך ליישם את העלאת המחירים הזו".

שינויי המחירים יכללו את המוצרים גבינת קוטג', שמנת חמוצה, יוגורטים טבעיים, יוגורטים על בסיס קוקוס, גבינות שונות, חמאה, מרגרינה, מזון לתינוקות, פודינג, בלינצ'ס וצ'יפס.

ארצות הברית עליית מחירים יוקר המחיה מוצרי חלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד