כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
פרשת הרצח וההיעלמות

החשד נגד אליעזר ברלנד: שלח בעצמו את הרוצחים

המשטרה הטיחה במנהיג שובו בנים ברלנד, כי החשד נגדו הוא ששלח בעצמו את הרוצחים בפרשת הרצח וההיעלמות של אבי אדרי וניסים שיטרית, כך עולה מדיון שנערך בשעה זו בעניינו | אחד החשודים, בן 72, שוחרר בתנאים מגבילים, אך במשטרה הודיעו כי יערערו על ההחלטה

החשד נגד אליעזר ברלנד: שלח בעצמו את הרוצחים
הרב ברלנד צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בית משפט השלום בירושלים דן היום (רביעי) בהארכת מעצרם של החשודים בפרשת הרצח וההיעלמות לפני למעלה משלושים שנה בירושלים. בפתח הדיון של אליעזר ברלנד טענה המשטרה כי מאז מעצרו חלו התפתחויות משמעותיות הקושרות אותו לשני מקרי הרצח, האחד של הנער ניסים שטרית והשני של אברהם אדרי.

במהלך הדיון עדכנה המשטרה כי ברלנד חשוד בכך ששלח את החשודים לבצע את הרצח והחטיפה, ובית המשפט האריך את מעצרו בפעם השנייה בשישה ימים נוספים.

מוקדם יותר שחרר בית המשפט למעצר בית בתנאים מגבילים את אחד המעורבים בפרשה, בניגוד לבקשת המשטרה להאריך מעצרו בשישה ימים. המשטרה הודיעה כי תגיש ערעור על ההחלטה לבית המשפט המחוזי.

כפי שפורסם אתמול, מנהיג קהילת 'שובו בנים', העביר בימים האחרונים מסרים לחסידיו מהם עולה כי הוא נערך לכך שיואשם בפרשה שזכתה לשם 'ניקיון כפיים' ואף צפוי לרצות עונש מאסר כבד.

"אני מבין שהסיפור נגמר", נאמר במסרים שהועברו ופורסמו לראשונה ב'כאן 11'. "אנשים העידו נגדי והחוקרים סיפרו לי שיש ראיות נגדי", הוסיף ברלנד. "מקווה שהאמת תצא לאור. רוצה שהסבל שלי בכלא ייגמר".

אליעזר ברלנד רצח פרשת ניקיון כפיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד