כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
המתח לאחר המבוכה

בקואליציה מבקרים בחריפות את רע"מ: "לא עמדה בהבטחה"

בקואליציה זועמים על כך ששוב אחד מחברי הכנסת של רע"מ הפר את המשמעת הקואליציונית, והצביע בעד החוק של האופוזיציה ובכך סייע בהעברתו: "הממשלה הקודמת נפלה בדיוק בגלל הסיבה הזאת"

בקואליציה מבקרים בחריפות את רע"מ: "לא עמדה בהבטחה"
מנסור עבאס ובנט במליאה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

העברת החוק של האופוזיציה להקמת בית חולים בעיר הערבית סחנין, מעוררת סערה בקואליציה, בשל שבירת המשמעת הקואליציונית מצד חבר הכנסת מאזן גנאים מסיעת רע"מ.

לפי הדיווח ב'כאן 11', בקואליציה מבקרים בחריפות את מפלגתו של מנסור עבאס על כך שאחד מחברי מפלגתו, מאזן גנאים, תמך בהקמת בית החולים ובכך הוביל לאישור החוק ולמבוכה בקואליציה.

"הממשלה הקודמת נפלה בדיוק בגלל התנהלות כזו. רע"ם הבטיחה לנו שתצביע עם הקואליציה ולא עמדה בהבטחה. אי אפשר שחברי כנסת יפרו שוב ושוב משמעת קואליציונית".

יצוין שגנאים נחשב לחריג ברע"מ, שכן הוא היה ברשימת בל"ד הקיצונית ביותר מבין הסיעות הערביות ושובץ בבחירות האחרונות ברשימת רע"מ לכנסת, כך שהוא פחות מחויב למוסדות ולאנשי המפלגה.

העיתונאי עקיבא נוביק העריך מפי גורמים בכנסת, כי מאזן גנאים מתכוון לרוץ בבחירות 2023 לראשות העיר סכנין ולנסות לחזור לתפקיד. לפיכך, ההצבעה שלו הערב נועדה בעיקר למנוע מיריביו העתידיים את קמפיין "אל תצביעו למי שהתנגד להקמת בית חולים".

מפלגת רע"מ ממשלת בנט לפיד מאזן גנאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד