ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
רצח האישה החרדית

הבן מואשם: התפללה בסלון הבית - ונדקרה למוות

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש הבוקר כתב אישום נגד תושב בית שמש, אשר רצח את אמו לפני כשלושה שבועות בביתם שבעיר | בכתב האישום נכתב כי ילדיה הקטנים של האישה שהו בבית בזמן הרצח - וכי היא נרצחה בזמן שהתפללה תפילת שחרית

הבן מואשם: התפללה בסלון הבית - ונדקרה למוות
מעצר הבן שרצח את אמו בבית שמש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כשלושה שבועות לאחר רצח האישה החרדית בבית שמש, הבוקר (חמישי) הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום נגד בנה בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אימו ז"ל. בכתב האישום מפורטים רגעי הרצח המזעזע.

לפי כתב האישום, בבוקר יום שישי, סמוך לשעה  9:30, מסיבה שאינה ידועה במדויק, החליט הבן לרצוח את אמו המנוחה בביתה. באותה העת, האם התפללה בסלון הבית. לשם יישום כוונתו, נטל הבן מהמטבח סכין מתכת משוננת שאורכה 25 ס"מ, התקרב למנוחה כשגבה אליו כשהוא מחזיק את הסכין לצדו גופו.

בכתב האישום מצויין כי הבן החל בתקיפת המנוחה באמצעות הסכין כשבנה הקטין נוכח בסלון. משראה את אחיו תוקף את אמו, החל לצעוק וברח לחדר הסמוך בו שהו בנות המנוחה, אשר החלו לצעוק אף הן והתקשרו למשטרה.

"כתוצאה ממעשי הנאשם המתוארים נגרמו למנוחה עשרות חבלות חדות, אשר גרמו למותה של המנוחה", נכתב בכתב האישום. "במעשיו האמורים לעיל, הנאשם גרם בכוונה למותה של אמו, ועשה זאת באכזריות מיוחדת בכך שהחל לדקרה בנוכחות בנה הקטין כששתי בנותיה מצויות בחדר הסמוך".

כפי שדווח בתחילת השבוע, חוקרי המשטרה השלימו את חקירת רצח האם החרדית. ביום ראשון הוגשה הצהרת תובע נגד הבן כזכור, האישה חרדית כבת חמישים, אם לתשעה, נפצעה באורח אנוש כתוצאה מדקירות בנה בעיר בית שמש. כוחות ההצלה שהגיעו למקום ביצעו בה פעולות החייאה, אך למרות הניסיונות להציל את חייה הם נאלצו לקבוע את מותה. בנה של המנוחה בשנות ה-20 לחייו, שככל הנראה מעורער בנפשו, נעצר זמן לאחר מכן בחשד לרצח.

הרצח המזעזע, לפי החשד, התרחש ברחוב הרב ישראל גרוסמן ביום שישי סמוך לשעה 09:40. כוחות משטרה גדולים הכוללים חוקרי זיהוי פלילי הגיעו לזירת האסון. ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה, קובעים את מותה של אשה בשנות ה-50 לחייה.

מהמשטרה נמסר כי למקום הוזעקו כוחות משטרה, בהם חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, והמשטרה החלה בחקירת המקרה תוך איסוף ממצאים וראיות. לאחר שנעצר, החשוד במעשה הועבר לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב ציון ומעצרו הוארך מעת לעת תוך שהותו במתקן רפואי.

רצח בית שמש כתב אישום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד