י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קידוש השם בטירת וינדזור

אות חבר במסדר האימפריה הבריטית למנהל המוסד החרדי

הרב אברהם שוגרמן שייסד יחד עם רעייתו בית ספר לילדים בעלי צרכים מיוחדים בגייטסהד, זכה באות כבוד בבריטניה עבור פעילותו | אות ההוקרה הוענק לו ע"י הנסיך וויליאם, הדוכס מקיימברידג', בטירת ווינדזור בלונדון

אות חבר במסדר האימפריה הבריטית למנהל המוסד החרדי
הנסיך וויליאם והרב אברהם שוגרמן צילום: באדיבות המצלם

הרב אברהם שוגרמן, מייסד בית ספר לילדים עם צרכים מיוחדים בגייטסהד אנגליה זכה ב-MBE (חבר במסדר האימפריה הבריטית) עבור פעילות לחינוך מיוחד על ידי הנסיך וויליאם, הדוכס מקיימברידג', בטירת ווינדזור בלונדון.

יחד עם רעייתו הקים הרב שוגרמן את בית הספר לפני כ-8 שנים, תוך המשך מורשתו החלוצית של ר' עזריאל סלומון זצ"ל באזור. היום בית הספר הוא סמל לחינוך באיזור, מספק את המיטב בחינוך המיוחד לתלמידיו.

קבלת פנים חגיגית לציון ההישג נערכה במשרדי אינטרלינק, בה הצדיעו ר' יידל באומגרטן, גב' חיה שפיץ ומר יואל פרידמן מאינטרלינק לתרומתו המתמשכת של הרב שוגרמן לקהילה החרדית בבריטניה.

מייסד בי"ס חרדי קיבל את 'אות יום ההולדת' של המלכה

הרב שקיבל אות עיטור המלכה ל'בחדרי': "הופתעתי ואני מתרגש"

הרב שוגרמן מספק גם סיוע והכוונה לרווחת מועצת הקהילה היהודית של גייטסהד (JCCG), ופעיל במאמצי לובינג לרפורמה ברווחה. מר יוני קליין מה-JCCG נסע מגייטסהד להשתתף ודיבר בחום על מאמציו של הרב שוגרמן למען הכלל.

מר יואל פרידמן מאינטרלינק אמר ל'בחדרי חרדים', כי "הרב שוגרמן הוא מודל לחיקוי בדרך שבה הוא פועל ללא לאות לשם שמים, לטובת ילדים הזקוקים לחינוך מיוחד. הוא עסקן מצטיין וזה קידוש השם שמאמציו הוכרו כעת על ידי הוד מלכותה והממשלה שלנו".

זאת הפעם השנייה ברציפות שאברהם שוגרמן מקבל הכרה לפעילות שלו, בשנה שעברה מייסד בית ספר החרדי לילדים עם צרכים מיוחדים ומוגבלויות מיוחדות אותו פתח בהשראת בנו המיוחד, הוגדר כמצטיין ביום ההולדת של מלכת בריטניה. ביום הולדתה הרשמי של המלכה מכריזים את תוארי הכבוד המחולקים על ידי המלכה באותה שנה לאנשים שתרמו לחברה הבריטית. והשנה כאמור הוא זכה באות חבר המסדר האימפריה הבריטית.

בית הספר נותן מענה לכל סוגי המוגבלויות הכוללות תסמונת דאון, ASD והפרעות גנטיות נדירות אחרות ומהווה חבל הצלה לתלמידים ובני משפחותיהם המקבלים חינוך מתאים בסביבה תרבותית מתאימה.

בית הספר נבחר פעמיים כ"מצטיין" מטעם משרד החינוך הבריטי, בנוסף לבית הספר, הרב שוגרמן פועל להפחתת עוני בקרב ילדי בריטניה, לעיתים קרובות לצד הבישוף של דורהאם פול באטלר וארגונים אחרים.

בריטניה צרכים מיוחדים גייטסהד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד