ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
לא מפסיקים להביך

מתברר: מדוע יצא סגן השר להגנת איש העסקים

חברי כנסת תקפו בטוויטר את איש העסקים רמי לוי לאור התנהגותו אתמול בוועדת הכלכלה של הכנסת, ממנה נזרק | מי שיצא להגנתו היה סגן השר אביר קארה מ'ימינה' וכינה אותו בין הייתר: "המומחה היחיד בהורדת יוקר המחייה" | אלא שאיש התקשורת ינון מגל מגלה שקארה שכח לציין שהוא קרוב משפחה של לוי

מתברר: מדוע יצא סגן השר להגנת איש העסקים
אביר קארה בכנסת צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

חברי 'ימינה' לא מפסיקים להביך את עצמם בפומבי, אחרי עידית סילמן שסיפרה כי הותקפה בתחנת דלק מבלי לספק הוכחות, לצד הדלפת הקלטות של איילת שקד נגד לפיד וגנץ, ואחרי ששירלי פינטו כינתה את עמיחי שיקלי 'וירוס בכנסת', הגיע תורו של אביר קארה, סגן השר במשרד ראש הממשלה.

לאחר שצוטט אומר ש'ימינה' הם "מפלגה של מטומטמים" לפני כמה שבועות, אביר קארה מספק היום (חמישי) עוד מקרה מביך. קארה יצא להגנתו של איש העסקים רמי לוי, בעל רשת הקמעונאות המפורסמות, לאחר שנזרק אתמול מוועדת הכלכלה של הכנסת לאחר שהתעמת וזלזל בחברי כנסת בוועדה.

קארה הגיב לחבר הכנסת יו"ר סיעת 'העבודה' רם שפע, שהתעמת מול לוי ואף כתב על כך בחשבון הטוויטר שלו; "רמי לוי פה בוועדת כלכלה צועק עליי ועל אופיר סופר, אחרי שאמרנו שהפער הגדול בפירות והירקות נמצא אצלו ולא אצל החקלאים, אז הוא ברוב חוצפתו מזדעק שאין אצלו פערי מחירים והוא זה שנלחם ביוקר המחייה. ועוד מוסיף שאנחנו פופוליסטים. אין גבול לבושה". כך כתב שפע.

ח"כ קארה הגיב לו וכתב: "‏‎‎עצוב, האמת גם קצת מפחיד. בדיון שעסק ביוקר המחייה בכנסת הוציאו את המומחה היחיד בהורדת יוקר המחייה וביצירת מקומות עבודה והשאירו את כל האחראים ליוקר המחייה בפנים! אלו שלא יצרו משרה אחת בחיים שלהם, צודק רם אין גבול לבושה", כך קארה לשפע.

אלא שאיש התקשורת ינון מגל, מפרסם הערב כי רמי לוי הוא בן דוד של אמו של קארה, מה שמסביר את יציאתו להגנת איש העסקים קרוב משפחתו.

רמי לוי אביר קארה רם שפע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד