ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
ויכוח על אורח חייו

ניסה לחסום את הדימום: הסתיימה חקירת רצח האב בבית שמש

למעלה משבועיים לאחר שבן ה-17 נעצר בחשד לרצח אביו, המשטרה סיימה את החקירה וצפויה להגיש נגד הבן החשוד כתב אישום | החקירה העלתה כי הוויכוח בין השניים פרץ על רקע אורח חייו של הבן. לאחר שהאב נפצע אנושות, ניסה הבן לחסום את הדימום באמצעות מגבת

ניסה לחסום את הדימום: הסתיימה חקירת רצח האב בבית שמש
זירת הרצח צילום: דוברות המשטרה

המשטרה סיימה את חקירת הרצח של תושב בית שמש בן 47, שלפי החשד נרצח ע"י בנו  בן ה-17 בביתם בבית שמש. הרצח המחריד אירע בבוקר השבת לפני למעלה משבועיים, לאחר שבין השניים פרץ ויכוח. חקירת המשטרה העלתה הרקע לוויכוחים בין השניים - היה אורח חייו של הבן. אתמול (ראשון) הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום.

כזכור, בבוקר אותה השבת, בסמוך לשעה 11:40, התקבל במשטרה דיווח אודות אירוע דקירה בדירה בבית שמש. כוחות משטרה שהוזעקו למקום, הגיעו בתוך דקות ספורות והחלו בסריקות אחר החשוד שנמלט מהדירה. השוטרים איתרו את החשוד בתוך זמן קצר בסמוך למקום והוא נעצר לחקירה. זמן קצר לאחר מכן, צוותי הרפואה קבעו את מותו של האב שנדקר בפלג גופו העליון.

מחקירת המקרה עולה כי באותו סוף שבוע, פרץ ויכוח בין הבן לאביו על רקע אורח חייו של הבן. עפ"י החשד, כבר ביום שישי לאחר שסיים החשוד את עבודתו, ביקש מאחותו שתאסוף אותו ברכבו של האב  - שסירב לכך.

לאחר שהבן הגיע לביתם, פרץ ויכוח בין השניים על כך. בשעות הערב, כעס האב על הרעש שבקע מחדר ילדיו, ולמחרת בבוקר (שבת), התגלע בשנית ויכוח ביניהם, לאחר שאב המשפחה החל לאכול מצלחת סעודת השבת של בנו, ובתגובה העיף החשוד את הצלחת לעבר הקיר.

האב ניגש אל חדר בנו והחל מחפש דבר מה. בשלב זה ניגש החשוד אל המטבח והצטייד בסכין אותה שם במכנסיו וניגש חזרה לחדרו, שם התעמת עם אביו ודקר אותו בפלג גופו העליון.

מיד לאחר המעשה, האב התמוטט והחשוד ניסה לסייע תוך שימוש במגבת לחסום את הדימום. לאחר שאחת השכנות נכנסה לדירה והחלה בפעולות עזרה ראשונה, עזב החשוד את הבית ובהמשך נעצר ע"י המשטרה בחשד לרצח.

אתמול הוגשה נגד החשוד הצהרת תובע בדבר הכוונה להגיש נגדו בימים הקרובים כתב אישום, לצד בקשה למעצרו עד תום ההליכים. כמו כן מעצרו של החשוד הוארך בחמישה ימים נוספים, עד ליום חמישי הקרוב.

בית שמש רצח חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד