כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
לא בוחלים באמצעים

מפגיני הסלולר זייפו את חתימתו: הרב מפרסם הבהרה חריפה

לאחר שצירפו את שמו לרשימת הרבנים שיבואו להפגנת הסלולר במודיעין עילית - הגאון רבי חיים אבוטבול, ראש בית הוראה 'עוד יוסף חי' במודיעין עילית, פרסם מכתב "גילוי דעת", בו הוא מבהיר כי "לא נתתי את הסכמתי להשתתף בהפגנה. שמי שורבב למודעה נגד דעתי ורצוני"

מפגיני הסלולר זייפו את חתימתו: הרב מפרסם הבהרה חריפה
מפגיני סלולר במודיעין עילית צילום: באדיבות המצלם

הגאון רבי חיים אבוטבול, ראש בית הוראה 'עוד יוסף חי' במודיעין עילית, פרסם הבוקר (רביעי) מכתב "גילוי דעת", בו הוא מבהיר כי זייפו את חתימתו על מודעה הקוראת לצאת ולהפגין נגד חנות הסלולר 'די.סי. תקשורת' במודיעין עילית.

"ברצוני להבהיר כי לא נתתי את הסכמתי להשתתף בהפגנה נגד חנות פלאפונים ולא יצאתי נגד החנות די.סי. תקשורת. שמי שורבב למודעה נגד דעתי ורצוני", כתב הרב במכתבו.

עוד בנושא:

חשיפה: המאפיה החרדית שמטילה אימה על חנויות הסלולר בבני ברק

ישכנו נחש? שיחות מאיימות ומכתב חמור למוכר הפלאפונים

מדוע ראש הישיבה חשף את התנגדותו ל'טרור הסלולר' בב"ב

"הגם שיצאתי נגד הסמארטפונים ומכשירים לא כשרים, והנזקים שהם גורמים וחללים רבים הפילה. ואולם אין לחנות הנ"ל קשר למכירת סמארטפונים וכדו', וזאת על פי בדיקה שערכתי במקום ומתוך היכרות עם בעל החנות הנ"ל", הוסיף הרב.

מכתב "גילוי דעת" של הרב אבוטבול נגד מזייפי חתימתו

הרב פרסם את ה"גילוי דעת" לאחר שפורסמה מודעה הקוראת לקהל להפגין נגד חנות הסלולר 'די.סי תקשורת' בליל שישי, עליה הוחתמו מספר רבנים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מארגני ההפגנה אכן שוחחו עם הרב לפני פרסום המכתב, אך הרב הבהיר חד משמעית כי אינו מתכוון להגיע להפגנה, מאחר והוא יודע כי בעל החנות אינו מוכר סמארטפונים.

מארגני ההפגנה הוסיפו את שם הרב אבוטבול ללא רשותו

כזכור, לפני מספר חודשים דווח ב'בחדרי חרדים' כי ראש ישיבת 'בית שמעיה' הגאון רבי שלמה אנגלנדר יצא במתקפה נגד מובילי ההפגנות והוונדליזם נגד חנויות הסלולר בבני ברק, שאינן נכנעות לתכתיבים של 'ועדת הרבנים לענייני תקשורת', ופרסם הודעה בה כתב: "הנני מתנגד בתוקף לדרך זו".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מכתבו של ראש הישיבה יוצא לאחר שמובילי ההפגנות פרסמו 'קול קורא' לקראת הפגנה שאמורה להתקיים הערב נגד חנות הסלולר 'דידי פון' ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, וצירפו על מודעות הרחוב את חתימתו של "הגאון הגדול רבי שלמה אנגלנדר, ראש ישיבת בית שמעיה".

ראש הישיבה הכחיש את תמיכתו בהפגנה ופרסם הבהרה: "ייסכר פי דוברי שקר. פורסם ברחובות העיר בני ברק, מודעות על השתתפותי בהפגנה היום. לא היו דברים מעולם".

הוא הוסיף וציין בחריפות: "כל אחד מתלמידי ובוגרי הישיבה יודע כי הנני מתנגד בתוקף לדרך זו".

מכשירים סלולאריים ועדת הרבנים לענייני תקשורת מודיעין עילית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד