י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
פרשת 'ניקיון כפיים'

מעצרו של ראש העיר החרדי הוארך פעם נוספת: "לא התחזק החשד"

בית משפט השלום בירושלים האריך בחמישה ימים את מעצרו של העיר החרדי, החשוד ברצח אברהם אדרי לפני למעלה משלושים שנה | המשטרה: "למרות הימים שחלפו מאז מעצרו של ראש העיר, לא התחזק החשד במהלך חקירתו" | השופט: "לתת ליחידה החוקרת זמן נוסף"

מעצרו של ראש העיר החרדי הוארך פעם נוספת: "לא התחזק החשד"
ראש העיר בבית המשפט צילום: בחדרי חרדים

ראש העיר החרדי שנעצר בתחילת השבוע בחשד למעורבות ברצח אברהם אדרי לפני כשלושים שנה בירושלים, יישאר במעצר עד ליום שני, כך קבע הערב (חמישי) בית משפט השלום בירושלים. השופט אלעד לנג קבע בהחלטתו להאריך את מעצרו של ראש העיר פעם נוספת, כדי לתת זמן למשטרה לחזק את החשד נגדו.

לפי המשטרה, למרות הימים שחלפו מאז מעצרו של ראש העיר, לא התחזק החשד במהלך חקירתו, אולם הוא צפוי להתחזק בהמשך. "אציין כי מדובר בפעולות חקירה מורכבות, לא פשוטות. התיק מלווה ע"י הפרקליטות", הסביר נציג המשטרה.

לדברי המשטרה, החקירה לגביו באופן ספציפי היא בראשיתה. "יש פעולות חקירה רבות שלא יכולנו לבצע לפני מעצרו. רובן ככולן של פעולות החקירה הן בנות שיבוש". נציג המשטרה הוסיף כי יש ראיות שטרם הוטחו בו.

פרקליטו של ראש העיר, עו"ד אריאל עטרי, טען כי פנה למשטרה בדרישה להיפגש עם ראש העיר - אך לא זכה לתגובה. "בפרק הזמן שחלף זכויותיו של ראש העיר נפגעו", אמר.

בהחלטתו קבע השופט כי "מצופה מהיחידה החוקרת לחזק את החשד נגד החשוד מבקשת מעצר ראשונה. לדבריו, "כיוון שמדובר בחקירה רגישה, ובשים לב למעשים המיוחסים לו, אני סבור כי יש לתת ליחידה החוקרת זמן נוסף לבצע את החקירה".

בדיון שנערך בבית המשפט ביום שני, אמרה המשטרה כי שמו של ראש העיר עלה במהלך החקירה, אך בימים האחרונים התקבצו הראיות שהובילו למעצרו. במהלך חקירתו הכחיש ראש העיר את החשדות המיוחסים לו.

במהלך הדיון אמר נציג המשטרה כי נגד ראש העיר נאספו ראיות בחשד לרצח של אברהם אדרי בשנת 1990. "מהראיות ניתן להבין כי ראש העיר פעל יחד עם אחרים בפעולות שהובילו לרצח וכן היה מעורב ברצח עצמו של אברהם אדרי", אמר נציג המשטרה.

חקירה רצח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד