י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
לאחר הביקורת הנוקבת

מנחם טוקר מסתייג מדבריו: "החרפה שקרתה אמש"

השדרן מנחם טוקר מסתייג מדברים שכתב מוקדם יותר היום להגנתו של הזמר האמריקאי שהופיע אמש במעורב בירושלים ואומר כי צריך לקום גוף בראשות גדולי ישראל שיפקח על התחום

מנחם טוקר מנחה הופעה
מנחם טוקר מנחה הופעה צילום: יהודה ארגמן, יניב יצחק.

בעקבות הביקורת הנוקבת על דברים שכתב, כשיצא להגנת הזמר האמריקאי מרדכי שפירא, שכיכב אמש (שני) במופע שנערך תוך פריצות בבנייני האומה בירושלים, שדרן הרדיו החרדי מנחם טוקר מסתייג מדבריו, ומפרסם ציוץ חדש, בו הוא מודה שהאירוע אמש חרג מגבולות הטעם הטוב, והוא אף מציע להקים גוף בראשות גדולי ישראל.

עוד בנושא:

מתקפה נגד מנחם טוקר: "קשה להבין איך משדר ברדיו חרדי"

"20 שנה נאבקים העסקנים בהופעות", צייץ טוקר. לטענתו, המאבק הוא זה "שגרם לשוואקי, פריד, ריבו, שפירא וכו' להופיע רק במעורב". לדברי טוקר, "למעט הקונספט המוצלח של ההופעות לגברים בלבד, הכול מעורב!" 

שדרן קול חי כותב כי "הגיע הזמן להקים גוף שאמון על גדולי ישראל שליט"א ושיכשיר הופעות עם תוכן ופיקוח ראוי (לא החרפה שקרתה אמש). הדור משווע לשירה יהודית כשרה!!", כך טוקר בטוויטר.

"מרדכי שפירא הוא חידוש מרענן במוסיקה", כתב טוקר מוקדם יותר, בציוץ שנמחק בהמשך, בהתייחסו לפרסום המאמר הבוקר ב'בחדרי חרדים' שביקר את האירוע המעורב, לדברי טוקר לזמר האמריקאי יש "קול מעולה, סגנון חדש והוא עדיין ישיבתי".

האמן מרדכי שפירא שהופיע באירוע המעורב: נפיק לקחים מהמופע

טוקר המשיך להלל את הזמר האמריקאי שהופיע אמש, כאמור, באירוע מעורב לחלוטין בו נפרצו כל גדרי הצניעות. "הבחור גובה כ-15 אלף דולר לאירוע ותפוס כל ערב מה שמוכיח את הצלחתו להתחבר לצעירי הדור המאתגר שלנו". לדברי שדרן 'קול חי', "מי שיש לו בעיה עם זה (ועם מופעי צמאה) שיתמודד. הצעירים מצביעים ברגליים. תם עידן חרם על הופעות ואיומי עסקונה". בהמשך כאמור מחק טוקר את הציוץ המדובר.

בכיר חרדי התייחס לדבריו של מנחם טוקר על ההופעה אמש ואמר כי "דבריו אינם מקובלים, מדובר בפריצות של ממש, נגד ההלכה. קשה להבין איך אדם שאלה דעותיו משדר ברדיו חרדי".

מנחם טוקר בנייני האומה מרדכי שפירא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד