י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
במקום לגרוף את האשראי

עמית סגל: "השטות" שמפריעה לבנט לעלות במנדטים

הפרשן הפוליטי כתב השבוע בטורו השבוע כי ראש הממשלה סובל מ"שטות תורנית" בכל פעם שהוא מנסה לעלות במספר המנדטים של 'ימינה'; "במקום לגרוף את האשראי על ההכנה לזן החדש, בנט סיים את השבוע בדפיציט חמור בדעת הקהל"

עמית סגל: "השטות" שמפריעה לבנט לעלות במנדטים
נפתלי בנט//עמית סגל צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עמית סגל, פרשן חדשות 12, כתב בטורו השבועי ב"ידיעות אחרונות", על הנזק שעשתה ההתעקשות של משפחת בנט לטוס לחופשה בחוץ לארץ, בזמן שאבי המשפחה המליץ לישראלים להישאר בארץ.

לדברי סגל, "זן האומיקרון נולד כנראה בדרום־אפריקה, אבל ייתכן מאוד שהדריכות העולמית ממנו נולדה דווקא בישראל: ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח עליו עם שורת מנהיגים בעולם, מניף דגל אדום שהוא תולדה של ההכנה מראש לתסריט של וריאנט פורץ חיסון".

"ישראל היא מודל לחיקוי מאז מבצע החיסונים המסחרר של החורף ומאז מבצע הבוסטר פורץ הדרך של הסתיו. אז כשהישראלים מזהירים, בעולם מקשיבים. רק בדיעבד התברר שההתרעה לא התממשה".

"במקום לגרוף את האשראי על ההכנה, בנט סיים את השבוע בדפיציט חמור בדעת הקהל", טען עמית סגל, "נסיעת משפחת בנט למלדיביים עלולה לגרום לו יותר נזק מהתועלת שמביאות לו נסיעותיו שלו בעולם".

"בכל פעם שבנט מנסה להמריא מגבולות ששת המנדטים בסקרים, הולמת בו שטות תורנית: על התקציב האפילו שערוריות עידית סילמן והגרסאות המתפתחות ביחס לתקיפה, כמו גם ההתבטאויות של שירלי פינטו".

הוא סיים וכתב, "השבועיים המוצלחים שהיו לו, עם החזרת הזוג אוקנין מטורקיה והיוזמה בנושא האומיקרון, עשויים לטבוע בחופי המלדיביים. כקודמו, גם הוא יגלה שבדעת הקהל המשפחה לפני הכל, לא תמיד לטובה".

עמית סגל נפתלי בנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד