כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"הייתה בו חמלה"

מה הדהים את טראמפ במשפט נתניהו?

העיתונאי ברק רביד טוען כי מה שהדהים את נשיא ארצות הברית לשעבר, בשיחות לפני הוצאת הספר של רביד, היא העובדה שהאנשים שהעמידו לדין את נתניהו אלה אנשים שהוא עצמו מינה | וגם: איך הגיב טראמפ להדחת נתניהו מכס רה"מ

מה הדהים את טראמפ במשפט נתניהו?
טראמפ ונתניהו צילום: קובי גדעון, לע"מ

בסוף השבוע האחרון נחשפו הקלטות מריאיון שערך הנשיא לשעבר דונלד טראמפ עם ברק רביד, עיתונאי ישראלי. במהלך ההקלטות, טראמפ נשמע מבקר בחריפות את ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה בהווה בנימין נתניהו.

רביד התראיין על כך לרדיו 103, ובמהלך הראיון סיפר על ההתייחסות של טראמפ למשפט נתניהו: "אני לא יכול להגיד כל מה שהוא אמר אבל באופן כללי, הוא שאל שאלות מפורטות ביותר על חקירות נתניהו, התעניין בזה בצורה בלתי רגילה וכן הכיר פרטים, בעיקר בכל הנוגע לענייני שלדון אדלסון, שאותו הוא מעריץ בצורה בלתי רגילה".

עוד הוסיף: "אחד הדברים שהדהים את טראמפ זה איך האנשים שהיו מעורבים בהעמדתו לדין, זה אנשים שהוא עצמו מינה. הוא התעניין בצורה מפורטת באמת בתיקי נתניהו כאילו היה אביעד גליקמן, גידי וייץ או גיא פלג. ברמות האלה".

"שאלתי אותו בריאיון השני מה הוא חושב על זה שנתניהו לא רה"מ, והייתה בו איזושהי חמלה, לא שמחה לאיד בכלל. זה הפתיע אותי כי הייתי בטוח לאור הריאיון הראשון שהוא יגיד 'קיבל את מה שמגיע לו' אבל ממש לא".

דונאלד טראמפ משפטו של בנימין נתניהו ברק רביד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד