י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"לא נשתף פעולה"

לקראת מרד? בעלי העסקים נגד מדיניות הממשלה

בעלי עסקים אומרים כי לא יקיימו את ההנחיות שמנסה הממשלה להחיל בקניונים, שכוללים סימון לקוחות מחוסנים ושלא - כשהלא מחוסנים יכולים להיכנס רק לחנויות חיוניות | יו"ר התאגדות רשתות המסחר: "אם הממשלה חושבת שאנחנו נהיה אלה שיסמנו באות קין את הלא מחוסנים בכניסה לקניונים אז היא הוזה"

לקראת מרד? בעלי העסקים נגד מדיניות הממשלה
קניון מלחה י-ם בקורונה צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

לקראת מרד בעלי העסקים בקניונים? בממשלה מנסים לקדם הגבלות חדשות לאור התפשטות המגיפה, וחלק מבעלי העסקים מאיימים שלא לשתף פעולה. כך דווח ב'N12'.

בממשלה מקדמים הצעה, שעל פיה בכניסה לקניונים יסמנו את הנכנסים בין אם מחוסנים לאו לא מחוסנים, ורק מחוסנים יוכלו להיכנס לחנויות לא חיוניות. כמה מבעלי העסקים אומרים כי לא ישתפו פעולה.

"אני חושב שזה הזיה, אם הממשלה חושבת שאנחנו נהיה אלה שיסמנו באות קין את הלא מחוסנים בכניסה לקניונים אז היא הוזה. אנחנו לא נשתף פעולה עם החלטה מהסוג הזה", אמר שחר תורג'מן, יו"ר התאגדות רשתות המסחר, האופנה וההסעדה ויו"ר קבוצת בריל.

לדבריו, "אם הממשלה רוצה לעשות דבר כזה שתעשה את זה בעצמה, תישא גם בעלויות של הדבר הזה, אנחנו לא נשתף פעולה".

מנכ"ל קניון דיזינגוף סנטר, דן פילץ, הגיב גם הוא למדיניות החדשה שמנסים לקדם בממשלה: "אנחנו חושבים שהפרחת הבלון הזאת היא של משהו לא כל כך יעיל שגם הישימות שלו ממש מפוקפקת".

"אם אנחנו מבינים נכון אנחנו אמורים לעצור את כל האנשים בכניסות ולראות למי יש חיסונים בתוקף. בסנטר לדוגמא יש יותר מ-30 עסקים חיוניים וגם יש חניון של 1000 רכבים מגדל משרדים ומגדל מגורים, כל מי שירצה להיכנס בשערי הסנטר ייכנס, אז מה ההיגיון בלחסום אנשים?".

"איך אני אסמן אנשים, מישהו יגיד לי שהוא לא רוצה לקחת צמיד מה אני עושה מולו? זה עומד בכלל מבחינה משפטית - שכל אחד יילך עם שלט מחוסן או לא מחוסן?", תהה אופיר שריד, מנכ"ל קבוצת מליסרון שמפעילה את רשת קניוני עופר.

מרד בעלי עסקים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד