כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מציבים אולטימטום לנכד

'נהרוג אותך': מתנגדי החיסונים מאיימים על בני משפחת קנייבסקי

ברקע עליית מפלס האיומים מצד מתנגדי החיסונים בימים האחרונים, בני משפחתו של הגר"ח קנייבסקי נתונים גם הם תחת מתקפה. בהודעות שנשלחו לבני המשפחה, מציבים המתנגדים אולטימטום לשינוי ההוראה שיצאה מביתו של הגר"ח ולא חוסכים במילים קשות; "יש דין ויש דיין"

'נהרוג אותך': מתנגדי החיסונים מאיימים על בני משפחת קנייבסקי
ביתו של מרן הגר"ח צילום: יעקב כהן

בני משפחתו של שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי נתונים לאיומים מצד אנשים המתנגדים להתחסנות מפי נגיף הקורונה. על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות', יענקי קנייבסקי, נכדו של הגר"ח, ספג קריאות "אתם רוצחים" ו"יש דם ילדים על הידיים שלכם".

שורת האיומים שמגיעה בעקבות הקריאה הפומבית שיצאה מביתו של הגר"ח לחסן את הילדים מפני הנגיף, מצטרפת למתקפות דומות כלפי רבנים ואישי ציבור נוספים, כפי שנחשף ב'בחדרי חרדים'.

עוד בנושא:

מתנגדי החיסונים שיגרו מכתב מאיים לראש הישיבה: "סופך קרב"

"סופך קרב וגם של אשתך": איומים על חייו של מפעיל 'קו הבריאות'

בהודעות SMS שנשלחו לבני משפחה נוספים של שר התורה נכתב: "ימחה שמך", "נבל", "נהרוג אותך" ו"עמלק", בתוספת האיום המרומז - "יש דין ויש דיין".

האיומים כלפי משפחת הגר"ח קנייבסקי/ ידיעות אחרונות

בהודעה נוספת שנשלחה אל יענקי קנייבסקי, עם רמז על מעמדו כנכד של שר התורה, נכתב: "אל תשכח שגם עשיו היה בן של יצחק. כשמדובר בדיני נפשות, אין פרוטקציות אצל הקדוש ברוך הוא".

"מכרת את עם ישראל בשביל בצע כסף. השתמשת בסבא שלך בשביל למכור את הילדים הקטנים ולהכניס להם זריקות. מה אתה חושב, שאין אלוקים בשמים?", נכתב בהודעה אחרת שנשלחה לקנייבסקי הנכד.

באחת ההקלטות שהתקבלה בבית הגר"ח הוצב אולטימטום, בדרישה לפרסם בשמו כי הוא דווקא מתנגד לחיסונים. "אם לא תצא הכחשה שרב חיים בחיים לא אמר 'תן כתף'... אז בסיבוב ראשון הדפים שלכם (העלונים עם דברי התורה של הרב שמופצים לציבור – י.א) ילכו לפח הזבל, ובסיבוב השני- נחכה ונראה. זהו אולטימטום שאתם חוזרים בכם. תפסיקו לבזות את הסבא. אוסף של חלאות".

סרבני חיסונים הרב חיים קנייבסקי קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 49 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד