י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"הנשיא לא אוהב אתכם כרגע"

נחשף: קושנר צרח על השגריר דרמר וסילק אותו מהבית הלבן

ג'ארד קושנר צרח על שגריר ישראל ואמר לו 'צא מהבית הלבן' כשהאחרון אמר לו שנתניהו לא סומך על טראמפ שיתווך להסכם שלום במזרח התיכון - כך נחשף בספר החדש של העיתונאי ברק רביד. היועץ ברקוביץ לשגריר: "הנשיא לא אוהב אתכם כרגע"

נחשף: קושנר צרח על השגריר דרמר וסילק אותו מהבית הלבן
ג'ארד קושנר בישראל צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חתנו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ ויועצו הבכיר לשעבר, ג'ארד קושנר, צרח על שגריר ישראל בארה"ב רון דרמר והעיף אותו מהבית הלבן, כך על פי ספרו החדש "השלום של טראמפ" של העיתונאי ברק רביד.

על פי הפרסום, קושנר השיב לדרישתו של דרמר שביקש לא לפרסם את הסכמי אברהם, עד שניתן יהיה להוסיף עוד שתי מדינות ערביות, קושנר אמר לו כי "ישראל יכולה לקחת את ההסכם הקיים עם איחוד האמירויות הערביות או שהוא יכול ללכת.."

לדברי ברק רביד, ההתפרצות של קושנר בפברואר 2020 הגיעה, לאחר שדרמר סיפר לו שלראש הממשלה דאז בנימין נתניהו יש הסתייגויות לגבי האמון שלו בממשל טראמפ בכל הנוגע להסכמי השלום עם מדינות המפרץ. "אל תטעה לחשוב שכל מה שקרה בשלוש השנים האחרונות היה בשבילך. עשינו את זה כי היינו רציניים בקשר לשלום", צרח קושנר על השגריר והוסיף, "לומר דבר כזה עלינו זה מגעיל, צא החוצה".

הנשיא לשעבר טראמפ זועם על נתניהו: "לא דיברתי איתו מאז"

הנשיא לשעבר מפתיע: אמרתי לחתן שלי, עם גנרל גנץ יהיה יותר קל

חודש קודם לכן, דרמר נתקל ביחס דומה עם הבית הלבן כשביקש פגישה אישית עם טראמפ. "הנשיא לא אוהב אתכם כרגע" ענה אבי ברקוביץ', אחד משליחי השלום של טראמפ למזרח התיכון.

על פי הפרסום, הבית הלבן השתמש בפשרה הכפויה של נתניהו כדי לעכב דיונים על סיפוח. נתניהו, מתוסכל, איים לכאורה להמשיך ללא אור ירוק של ממשלת ארה"ב. "זו תהיה הטעות הכי גדולה שעשית אי פעם", אמר קושנר לנתניהו, "טראמפ ייצא נגדך".

נתניהו עצמו כמעט קיבל רגליים קרות על ההסכם ההיסטורי, רביד כותב שראש הממשלה לשעבר ניסה לסגת יום לפני ההכרזה על הסכם אברהם. "אבל האמריקאים דאגו שהרכבת תצא מהתחנה", נכתב בספר.

הסכמי אברהם ג'ארד קושנר רון דרמר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד