י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
המטפלת שיחקה בפלאפון

חשד לרשלנות: כך נחנקה הפעוטה אדל אסולין ע"ה

מפרטי חקירת שנמצאת בעיצומה בדבר האסון הטראגי בפעוטון בקרית גת, שבו נחנקה לפני שבוע הפעוטה אדל אסולין ע"ה בת השנתיים עולה, כי המטפלת השתמשה במכשיר הטלפון בזמן שאדל הקטנה נחנקה משרוך הקפוצ'ון | המטפלת שוחררה היום למעצר בית של חמישה ימים 

חשד לרשלנות: כך נחנקה הפעוטה אדל אסולין ע"ה
גן ילדים צילום: unsplash

אמש הלכה לעולמה הפעוטה אדל אסולין ע"ה, בת השנתיים מקרית גת, שנחנקה לפני כשבוע בעת ששהתה בגן בעיר. היום (שלישי) מתפרסם לראשונה ב'ערוץ 12' כי קיים חשד שהמטפלת בגן התעסקה במכשיר הטלפון במהלך חמש עשרה הדקות בהן נחנקה אדל ע"ה.

כזכור, היא אותרה בחצר גן הילדים לאחר שנחנקה משרוך הקפוצ'ון והיא פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון כשמצבה מוגדר אנוש, כעבור שבוע אמש סמוך לחצות ליל, היא הלכה לעולמה. אך כיום כאמור, חשודה המטפלת בת ה-30 בגרימת מוות ברשלנות. בחקירתה טענה כי "הסתכלתי עליהם כל הזמן לא יודעת איך לא שמתי לב".

עוד היא סיפרה כי "הייתי בחצר של הגן והכול היה בסדר. הילדים שיחקו, אני הייתי ערנית, הסתכלתי על הילדים כל הזמן ואני לא יודעת איך לא שמתי לב שזה קרה". לטענתה של המטפלת ברגע שקלטה את המתרחש "קראתי מהר למנהלת שתבוא והתחילו בהחייאה. בינתיים קראנו למגן דוד אדום". 

לאחר חקירת המשטרה שוחררה המטפלת לחמישה ימים במעצר בית. בינתיים, מתפרסם כי מחקירת המשטרה את האירוע עולה כי שרוך שיצא מהקפוצ'ון שלבשה הפעוטה נכרך סביב צווארה בעת ששיחקה במגלשה. 

כזכור, רבים התפללו לרפואתה של התינוקת ואף הוסיפו לה ביום שישי האחרון את השם 'חיה' אדל בת עדי, אך למגינת לב היא השיבה את נשמתה ליוצרה.

אביה, הגאון רבי שמעון אסולין, מרבני העיר ומו"ץ בבית ההוראה 'הלכה למעשה' - התחנן בהקלטה ששיגר וביקש לקרוע שערי שמים: "לכוח התפילות של הציבור יש יכולת להפוך את העולמות". 

קרית גת בית החולים ברזילי אדל אסולין חנק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד