כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
יוצא להגנת שאשא-ביטון

סער תוקף את המנכ"ל היוצא: "לא ראוי לאמון דקה אחת"

שר המשפטים מגבה את חברת מפלגתו, שרת החינוך, על החלטתה לפטר את מנכ"ל משרדה, וטוען כי המנכ"ל מוכיח שהוא ראוי למשרת האמון שלו: "פועל בקמפיין מאורגן נגד מי שנתן בו אמון"

סער תוקף את המנכ"ל היוצא: "לא ראוי לאמון דקה אחת"
גדעון סער צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

גדעון סער, שר המשפטים ויו"ר מפלגת תקווה חדשה, נחלץ להגנתה של שרת החינוך ממפלגתו, יפעת שאשא-ביטון, ותוקף את המנכ"ל שפיטרה.

במענה לטענת חבר הכנסת יואב קיש, כי שאשא-ביטון פיטרה את מנכ"ל משרדה בגלל שהוא קידם "מדיניות מלחמה בקורונה", סער אמר כי המנכ"ל הוכיח כי הוא אינו ראוי למשרתו באופן התנהלותו לאחר הפיטורים.

"מנכ"ל שפועל באופן שהוא פועל בימים האחרונים, בקמפיין מאורגן נגד מי שנתן בו אמון והיה ממונה עליו עד לפני כמה מים, מוכיח בצורה הברורה ביותר שמלכתחילה הוא לא היה ראוי לאמון דקה אחת", אמר.

קודם לכן צייץ סער: ‏"שרת החינוך קיבלה שתי החלטות נכונות: הראשונה - להביא לסיום כהונת המנכ״ל (שמשתדל להוכיח מאז שמלכתחילה לא היה ראוי לאמונה). השנייה - למנות את דלית שטאובר, אשת חינוך מובהקת, מציינת וערכית לתפקיד".

"יש לה גיבוי מוחלט גם מול קמפיין הפייק ניוז המאורגן והמופרך שמתנהל נגדה", אמר שר המשפטים.

עוד אמר סער: "לדרג המקצועי של המנכ"ל תפקיד חשוב אבל לא יכול להיות דבר כזה שמנכ"ל מנהל מערכה ומלחמה נגד שר שממונה עליו - לא בזמן שהוא בתפקיד ולא אחרי שהוא מועבר מתפקידו".

יפעת שאשא ביטון גדעון סער משרד החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד