כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
"בא ומפריע"

סער מגיב במתקפה על נתניהו: "אתה לא מתבייש? שב בצד"

שר המשפטים מגיב לטענות של ראש האופוזיציה כי הממשלה מקדמת חוקים לא דמוקרטיים, ומבטיח לא להיכנע ולהעביר את אותם חוקים: "אתה לא דואג לדמוקרטיה, אתה דואג לביבי" • צפו בדבריו החריפים

סער מגיב במתקפה על נתניהו: "אתה לא מתבייש? שב בצד"
נתניהו וסער צילום: יונתן זינדל / מרים אלסטר, פלאש 90

שר המשפטים, גדעון סער, מגיב לראש האופוזיציה בנימין נתניהו, שתקף את החוקים שסער מעביר בכנסת וטען שהוא "מפריע" וצריך לשבת בצד.

נתניהו מבקר לאחרונה ברשתות החברתיות מספר חוקים שהממשלה מקדמת בהובלת גדעון סער, ובמהלך אחר הצהריים קרא לתומכיו לצייץ תמונת קמפיין חדשה עם הכיתוב "ארדואן זה כאן".

סער פרסם בתגובה סרטון חריג, שמזכיר סרטונים מתקופת הבחירות, בו הוא משיב לטענות נתניהו: "ביבי אתה לא מתבייש? אתה מגן הדמוקרטיה? 12 שנים ברציפות הפקרת את הנגב, הפקרת את הגליל, יצרת מצב של חוסר משילות".

"במשמרת שלך המשילות קרסה כי גילית חולשה. עכשיו שאנחנו באים לתקן, אתה בא ומפריע? לפחות שב בצד. אל תפריע. ואותו חוק שאתה תוקף אותו, בתקופתך כראש ממשלה הבאת חוק הרבה יותר תקיף", אמר.

"והחוק שאוסר על ראש ממשלה לכהן עם כתב אישום, אתה הצבעת בעדו, כשאהוד אולמרט היה ראש ממשלה. רק עכשיו זה לא נוח לך, אז אתה נגד. בנושא של הרשתות החברתיות - אנחנו לא צריכים להגן על הילדים ממה שיש שם? אנחנו לא צריכים למנוע הסתה? אנחנו לא צריכים להילחם בגורמי טרור?".

סער סיים ואמר, "אני אעביר את כל החוקים האלה כי זה מה שטוב למדינה. אתה לא דואג לדמוקרטיה ולמדינה, אתה דואג לביבי".

גדעון סער בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד