כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
האב נעצר • מהומה בשכונה החרדית

בן ה-5 אותר ללא בגדים ועם סימני אלימות

ילד כבן 5 שאותר הבוקר על ידי עוברי אורח בשכונת בית ישראל, כשהוא ללא בגדים לגופו, נאסף ע"י שוטרים לתחנת המשטרה - מה שגרר מהומות במקום | לפי המשטרה, על גופו של הילד מצאו סימני אלימות | במהלך העימותים נעצר אביו של הילד ואזרח נוסף

שוטרים. אילוסטרציה
שוטרים. אילוסטרציה צילום: ישי ירושלמי - בחדרי חרדים

מהומה פרצה הבוקר (שני) בשכונת בית ישראל בירושלים, בשל ניסיון של שוטרים לקחת עמם ילד כבן 5, שלטענת המשטרה אותר על ידי עוברי אורח כשהוא ללא בגדים לגופו ועליו סימני אלימות. כוחות משטרה שהגיעו מלווים בצוותי רווחה, לקחו איתם את הילד, מה שגרר התנגדות מצד התושבים.

במהלך העימותים עצרה המשטרה את אביו של הילד ואזרח נוסף בחשד לתקיפת שוטרים. מהממשטרה נמסר כי בשעה האחרונה התקבל דיווח אודות קטין כבן 5, שנראה מסתובב ברחוב במרכז ירושלים כשהוא ערום בפלג גופו התחתון. "שוטרי תחנת לה הבירה שהגיעו למקום יחד עם צוות מד"א, איתרו את הילד כשעל גופו סימני אלימות", עדכנה המשטרה.

לפי הודעת המשטרה, במהלך הטיפול באירוע, החלו מתאספים אנשים סביב כוחות המשטרה תוך שניסו באלימות לחלץ את הילד במהלך בדיקתו הרפואית תוך תקיפת השוטרים ובסיוע כוחות יס"מ שהוזעקו, נעצרו שני חשודים ביניהם אביו של הילד, בתקיפת שוטרים והפרת סדר במקום.

הילד הועבר אל תחנת המשטרה בלווית סבתו להמשך בדיקתו הרפואית ולאחר שהשוטרים רכשו בעבורו בגדים חמים בשל הקור השורר בירושלים, ודיווח הועבר בהתאם לגורמי הרווחה בעיריית ירושלים.

התעללות בילד ילד חרדי שכונת בית ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד