ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"נראה שהלך הכסף"

גל ביטולי ודחיות טיסות: "השמיים נסגרו"

אומנם הממשלה טרם קיבלה החלטה, אך רבים מרוכשי הטיסות מבינים שבקרוב יוחלט על סגירת נתב"ג, ומבטלים או דוחים את הטיסות במטרה להציל את כספם. בחברות התעופה מיואשים: "כמות הנוסעים היוצאים היא משמעותית יותר נמוכה מכמות הנוסעים ששבים"

גל ביטולי ודחיות טיסות: "השמיים נסגרו"
שדה התעופה נתב"ג צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראש הממשלה נפתלי בנט עדיין לא הודיע רשמית על סגירת נתב"ג, אך רבים מהנוסעים שהזמינו טיסות מנסים להקדימן, או לחילופין לבטלן בתקווה להשיג החזר כספי כלשהו. כך דווח ב"ווינט".

אבי ויסנשטרן, היה אמור לטוס עם חבריו לטיול לאמסטרדם, אבל הולנד הכריזה על סגר, והיא נכללת ברשימה האדומה: "נראה שהלך הכסף, זה מרגיז ממש. קנינו כרטיסים בעלות של 171 אירו לכרטיס, ועל ביטוח לקורונה שילמנו עוד 16 אירו לאדם".

"בדקנו לגבי החזר ונתבשרנו שנקבל 35 שקלים בלבד לכל אחד. קנינו לואו-קוסט ואכלנו אותה", הוא אומר. אפי וגילי מהוד השרון, שהיו אומרים לטוס לארה"ב בחמישי לפגוש את בנם אותו לא ראו מספר חודשים, והקדימו את הטיסה להיום כדי להספיק לטוס לפני שארה"ב תוכרז כאדומה.

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס אמר הבוקר בשיחה עם ynet בנתב"ג כי "רואים מאז סוף נובמבר ירידה הדרגתית, איטית, בכמות הנוסעים שיש על כל טיסה. היום בעצם הכמויות מתהפכות, היום כמות הנוסעים היוצאים היא משמעותית יותר נמוכה מכמות הנוסעים ששבים".

טלי נוי, סמנכ"לית שיווק ומכירות של איסתא, מוסיפה: "למעשה, השמיים נסגרו. ללקוחות שאמורים היו לטוס למדינות אדומות אנו מאפשרים לבחור ולהמיר לחופשה בישראל, או לחילופין לדחות את הנסיעה או לקבל החזר לפי מדיניות הספקים השונים והחברה. אנחנו רואים האטה של הזמנות".

קורונה אומיקרון נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד