כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"דמכם בראשכם"

חשיפת 'בחדרי' | נמשכים האיומים על ראש הישיבה: "ישבנו כבר בבית סוהר"

אחרי חשיפת 'בחדרי חרדים' אודות מכתבי האיומים ששוגרו לראש ישיבת 'יקירי ירושלים', מתנגדי החיסונים שלחו הערב מכתב נוסף ובו איומים כלפי הגאון רבי יהודה כהן | במכתב ששוגר הוחרפו האיומים הישירים על חיי ראש הישיבה ובני משפחתו: "דמכם בראשכם" | צפו במכתב האיום 

חשיפת 'בחדרי' | נמשכים האיומים על ראש הישיבה: "ישבנו כבר בבית סוהר"
הגר"י כהן, המכתב המאיים צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: כשבוע וחצי לאחר שאלמונים שיגרו מכתב מאיים לראש ישיבת 'יקירי ירושלים', הגאון רבי יהודה כהן, קיבל הערב ראש ישיבה מכתב נוסף, ובו איומים ממשיים על חייו ועל חיי בני משפחתו.

כפי שדווח לראשונה ב'בחדרי חרדים', אל ביתו של ראש הישיבה הגיע לפני כשבוע וחצי מכתב איומים, שנשלח ככל הנראה ע"י גורמים המתנגדים לחיסוני הקורונה. 

אלא, שהגורמים הקיצוניים שעומדים מאחורי המעשה, העלו את רף איומים במכתב. "לרוצח יודא כהן, אנחנו לא מפחדים מהניאציונים ימש"ו", נכתב במכתב שהגיע הערב לביתו של ראש הישיבה. "ישבנו כבר הרבה בבית סוהר", נמשכו האיומים.

מכתב האיומים

"והננו מזהירים אותך ואת אשתך שוב כי אם תביא חיסונים לתלמידים ולילדים בירושלים ב"ש ועוד, אזי דמך, דמם אשתך ונכדך מתכלת מרדכי - בראשכם", נכתב.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הערב בסביבות השעה 19:00, שב הרב מהישיבה לביתו שבמרכז ירושלים וראהאת  המכתב בתיבת דואר. בני משפחתו עדכנו על כך את המשטרה, שחוקרת את האירועים.

• מתנגדי החיסונים שיגרו מכתב מאיים לראש הישיבה: "סופך קרב"

• גינויים חריפים לאיומים על ראש הישיבה: "עלולים להפוך למעשים"

• תיעוד: נציגי ש"ס עלו לחזק את הגר"י כהן

נזכיר, כי האיומים על חיי ראש הישיבה גררו גינויים חריפים הן מצד גורמים במערכת הבריאות והן מצד חברי כנסת. מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, הגיב לפרסום ב'בחדרי חרדים' ואמר: "אנחנו רואים בחומרה את השיח האלים והאיומים כלפי מי שמבקשים להציל ילדים ולחסנם. אני מחזק ידי ראש הישיבה. דיווחנו למשטרת ישראל ואני מקווה שהם יגיעו במהרה לגורמים שביצעו את המעשה".

עם פרסום המכתב, יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי אמר ל'בחדרי חרדים' כי הוא "מביע שאט נפש ממעשה נבלה ומחילול השם הנורא, אני מחזק את ידו של ראש הישיבה הגאון הרב יהודה כהן. איומים עלולים חלילה להתרחש במציאות, אני קורא לרשויות החוק ללכוד את המבצעים במהירות ולהענישם בכל חומרת הדין."

 

איומים מתנגדי חיסון יהודה כהן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד