י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
הליכודניקים החדשים

הסערה בליכוד: אלף חברים ייפסלו; ביקורת על נתניהו

המהומה סביב קבוצת "הליכודניקים החדשים" במפלגת הליכוד נמשכת ובית הדין של התנועה אישר לפסול אלף מתפקדים שיש נגדם הוכחות שהם לא תומכים במפלגה | ביקורת על נתניהו, שתקף את כץ: "המאבקים הפנימיים לא נותנים שום דבר"

הסערה בליכוד: אלף חברים ייפסלו; ביקורת על נתניהו
נתניהו בישיבת סיעת הליכוד צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

כאלף מתפקדים, המשתייכים לקבוצת 'הליכודניקים החדשים', ייפסלו במרכז הליכוד היות וגובשו נגדם הוכחות, שהם לא באמת תומכים במפלגה ומצביעים עבורה בבחירות. כך קבע בית הדין של התנועה.

בפסיקה, ביקר בית הדין את ראש התנועה בנימין נתניהו, על כך שלא עשה הרבה מול קבוצת 'הליכודניקים החדשים' שלטענת חברי מרכז ליכוד, הם לא מצביעים למפלגה בבחירות ויתרה מכך, הם אינם מחזיקים בדעות ימניות אלא מנסים להשפיע מבפנים ולהחליף את מוקדי הכוח בנציגים שלהם.

"מה עשתה התנועה לנוכח תופעה זו? גם יו"ר הליכוד לא יזם דיון במוסדות התנועה כדי לגבש מדיניות כלפי הגורמים העוינים הללו", נכתב מטעם בית הדין של הליכוד.

כזכור, אתמול (שלישי) בשעות הערב פרסם יו"ר הליכוד, ח"כ בנימין נתניהו רשומה ברשתות החברתיות, שבה הסביר את סכנת 'הליכודניקים החדשים' בתוך הליכוד ומשום מה תקף סיים במתקפה אישית כלפי בכיר המפלגה חבר הכנסת ישראל כץ, שמשמש כיו"ר מזכירות הליכוד שלדבריו לא פועל נגד קבוצת המתפקדים אלא משתף איתם פעולה.

חבר הכנסת מיקי זוהר, המקורב לנתניהו, ביקר את ראש המפלגה ובראיון הבוקר לרדיו 103FM אמר: "לא חושב שיש לזה מקום. אני מאוד מכבד את ישראל כ"ץ, לא חושב שצריך לצאת נגדו. צריך לעשות דבר אחד - להרחיק את הליכודניקים החדשים. המאבקים הפנימיים בליכוד לא נותנים שום דבר".

תנועת הליכוד הליכודניקים החדשים בנימין נתניהו ישראל כץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד