כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
"עינוי דין בלתי נתפס"

חברי ש"ס מגיבים להתפטרותו של דרעי: "הורית לנו לנצור את פינו"

לאחר חתימתו של דרעי על הסדר טיעון מול הפרקליטות, במסגרתו יתפטר מהכנסת ובתמורה לכך לא יעלה לדיון נושא הקלון, חברי תנועת ש"ס מגיבים בהודעה משותפת ומגבים את היו"ר דרעי. "ביקשנו לזעוק, לדבר, להגן, אולם הורית לנו לנצור את פינו. קיבלת את הדין בדממה נאצלת"

חברי ש"ס מגיבים להתפטרותו של דרעי: "הורית לנו לנצור את פינו"
אריה דרעי, יו"ר ש"ס צילום: הדס פרוש, פלאש 90

שעות לאחר שחתם באופן סופי על הסדר הטיעון הכולל התפטרותו שלו מהכנסת, חברי תנועת ש"ס מגיבים ומשגרים מכתב חיזוק ותמיכה בלתי מסויגת ביו"ר התנועה, שצפוי בקרוב לוותר על הטייטל "חבר כנסת" במסגרת הסדרת הטיעון. הח"כים חושפים במכתב עד כמה התקשו לשמור על שתיקה תקשורתית משך השנים.

לא יטען לקלון: נחתם הסדר הטיעון בין ח"כ אריה דרעי לפרקליטות

"קיבלנו בכאב גדול את ההודעה על החלטתך להתפטר מהכנסת במסגרת העניין המשפטי", פתחו חברי הכנסת את המכתב ששוגר לתקשורת. חברי ש"ס מציינים כי "במהלך כל תקופת החקירות ו"הרדיפה המשפטית והתקשורתית", ראינו את הסבל הגדול שעובר עליך, על רעייתך הרבנית על ילדיך וכל המשפחה כולה, המשלמים מחיר בלתי נתפס במסירות נפש למען הציבור ולטובת המהפכה הספרדית אותה אתה מוביל".

חברי הכנסת מבקרים את המשטרה ואת הפרקליטות ומציינים במכתב התמיכה: "החקירות האינטנסיביות של הקרובים ביותר אליך, ההדלפות, הכותרות המגמתיות וההכפשות השיטתיות - קשה היה לנו להכיל את הצער הזה הנגרם לך ללא עוול בכפך". לדעתם חברי ש"ס, כל זה אירע "רק בשל היותך יו"ר תנועת ש"ס העומדת בגאון על ערכיה".

"כולם ראו כיצד "החשדות" נגדך שפרצו בקול תרועה רמה התנפצו על סלע המציאות בקול ענות חלושה", מוספים הח"כים לבקר את הפרקליטות, "אנחנו, הנמצאים לצידך יום יום ומכירים את ישרותך וניקיון כפיך, התקוממנו נגד העוול הנעשה לך ונגד עינוי הדין הבלתי נתפס שאתה עובר".

חברי ש"ס חושפים: "ביקשנו לזעוק, לדבר, להגן, אולם אתה הורית לנו לנצור את פינו. קיבלת את הדין בדממה נאצלת, והדבר כמעט לא הורגש בסדר יומך העמוס".

עוד כותבים חברי הכנסת כי למרות החקירות, במערכות הבחירות האחרונות היו"ר דרעי קיבל תמיכה מהציבור שהצביע בהמוניו. "גם כעת", נכתב "כשקיבלת את ההחלטה להתפטר מהכנסת, ביקשנו לזעוק מול העוול הזה, אולם חזקה עלינו מצוותך שלא לדבר גם עתה. אנחנו סמוכים ובטוחים כי פעלת על פי דעת תורה כפי שפעלת כל חייך, אנו מחזקים את ידך ובטוחים שתמשיך להנהיג אותנו בגאון עוד שנים רבות כיו"ר תנועת ש"ס המעטירה, כשלוחם הנאמן של מועצת חכמי התורה".

בנוגע להתפטרותו הצפויה נכתב במכתב, עליו חותמים כל חברי הסיעה, "קיבלנו אותך כעת עם יותר זמן פנוי למען המשך המהפכה ועמידה בחזית המאבק הגדול על צביונה היהודי של המדינה". לסיום הם חותמים בברכת "חזק ואמץ".

ישראל אייכלר אביחי מנדלבליט ש"ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד