ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
השליך את הכיפה מראשו

"נאצי, תסתלק מפה": נעצר חשוד נוסף בתקיפת השוטר במאה שערים

כחודש לאחר תקיפת השוטר הקהילתי בשכונת מאה שערים, נעצר אתמול צעיר נוסף בחשד למעורבות במעשה | הוא חשוד כי במהלך התקיפה קפץ על גבו של השוטר, הכה בראשו, העיף את כיפתו, הפיל את חפציו וניסה לחטוף אותם וכן אמר לו: 'נאצי תסתלק מפה'"

"נאצי, תסתלק מפה": נעצר חשוד נוסף בתקיפת השוטר במאה שערים
שוטרים במאה שערים צילום: קבוצת מחאות החרדים הקיצוניים

המשטרה עצרה אתמול (רביעי) צעיר תושב בני ברק, בחשד שהיה שותף לתקיפת השוטר הקהילתי של שכונת מאה שערים בירושלים. במשטרה מייחסים לצעיר, בין היתר, עבירות של קשירת קשר לעשות פשע ותקיפת שוטר כדי להכשילו בתפקידו. בית המשפט האריך את מעצרו בארבעה ימים.

התקיפה, נזכיר, התרחשה לפני כחודש בשעות הבוקר, בשעה שהשוטר היה במהלך פעילות בשכונה. לפי החשד, העצור, כבן 21, תקף את השוטר יחד עם כמה חשודים נוספים, ביניהם אחיו. במשטרה טענו לאחר התקיפה כי מדובר ב"נקמה" על מעצר חשוד בהשחתת לוח הזיכרון להרוגי האסון במירון.

סוער במאה שערים: השוטרים נכנסו והותקפו. צפו

תקיפת השוטר במאה שערים - 'נקמה' על מעצר החשוד בהשחתת לוח הזיכרון

החשוד בתקיפה נעצר לאחר שאתמול הסגיר את עצמו את למשטרה. במהלך החודש האחרון ביקרו שוטרים מספר פעמים בביתו במטרה לבצע את המעצר, אולם הצעיר לא שהה במקום. נציג המשטרה אמר בפתח הדיון בבית המשפט כי השוטר שהותקף היה לבוש בבגדי משטרה, והיה במהלך עבודתו בשכונת מאה שערים. הוא הוסיף כי על פי החשד, החשוד "קפץ עליו, תקף אותו והשליך עליו את הטלפון". לפני כשלושה שבועות נעצר אחיו בחשד למעורבות בתקיפה, אולם הוא שוחרר בתנאים.

נציג המשטרה ציין כי השוטר זיהה את החשוד בצורה וודאית כמי שתקף אותו. "במהלך חקירתו מסר החשוד גרסה מבולבלת, הוא קשר את עצמו למקום ולשוטר, אך טוען כי רק עבר במקום אך לא תקף אותו", הוסיף נציג המשטרה.

השופט אלעד לנג ציין בהחלטתו כי בעת ששוטר ביצע משימה, הוא הותקף על ידי מספר אנשים באמצעות השלכת אבנים לעברו. "המשיב חשוד בכך שכחלק מאותה התקהלות והתפרעות, קפץ על גבו של השוטר, הכה בראשו, העיף את הכיפה שעל ראשו, הפיל את חפציו וניסה לחטוף אותם וכן אמר לו: 'נאצי תסתלק מפה'".

מאה שערים תקיפת שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד