י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
נותרה נכות בשיעור 20%

משגיח הכשרות נדרס ונפצע, זה הפיצוי שיקבל

אב לשלושה, תושב בית שמש, העובד כמשגיח כשרות, נדרס בתאונת דרכים, בעת שרכב על אופניו ברחבי העיר | שנתיים וחצי לאחר התאונה, הוא יפוצה ב-450,000 ש"ח

משגיח הכשרות נדרס ונפצע, זה הפיצוי שיקבל
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: Marcelo Sus/FLASH90

משגיח כשרות בשנות ה-30 לחייו ואב לשלושה מבית שמש, נדרס לפני כשנתיים וחצי בעת שרכב על אופניו ברחבי העיר. לזירת התאונה הוזעקו מתנדבי ההצלה שהעניקו לו טיפול ראשוני מציל חיים וניידת טיפול נמרץ מד"א פינתה אותו לביה"ח הדסה עין כרם בירושלים. המשגיח אובחן כסובל משברים בעצמות הפנים, שבר בשורש כף היד ומשבר ברגל.

רופאיו של המשגיח החליטו כי יש לנתחו באופן דחוף. לאחר הניתוח, גובסו ידו ורגלו והוא החל בהליך שיקום והחלמה. המשגיח המשיך בטיפול ובמעקב הרפואי בבית החולים ובמרפאות קופ"ח. בשל מצבו, נעדר המשגיח ממקום עבודתו למשך תקופה בת חצי שנה.

"במהלך תקופה זו בה הייתי מושבת, כל בני משפחתי, חבריי והשכנים פעלו בכדי לסייע לי ולמשפחתי בכל הנדרש", סיפר המשגיח, רפאל, בן 36. "ממש עשו עמי חסד שאין לתאר. כתוצאה מהתאונה נאלצתי לשהות זמן רב בביתי מרותק למיטה ואני מודה לכל הציבור שסייע לי וגמל איתי חסד אמיתי".

נהג הרכב אשר פגע ברפאל, הודה בנסיבות התאונה ואף הגיע לבקרו בבית החולים ובביתו תוך. בסיום החקירה המשטרתית והדיון המשפטי, הוחלט לשלול לנהג את רשיון הנהיגה לתקופה בת 3 חודשים. לאור העובדה שלמשגיח נגרם נזק גופני משמעותי, הוא החליט למצות את זכויותיו המשפטיות ופנה לעו"ד דניאל שריד, המומחה בנזיקין ותאונות והלה ייצג אותו בתביעת הנזיקין כנגד חברת הביטוח של רכבו של הנהג הפוגע.

דניאל שריד. צילום: אהרן נחמנזון.

כאמור ברישא הדברים, בגין נזקיו, פוצה רפאל בסך של 450,000 ש"ח. עו"ד דניאל שריד, המייצג את המשגיח, אמר: "רפאל הגיע אלי שבר כלי, פצוע ומיואש ממצבו. ראשית, היה לי חשוב לשפר את מצב רוחו ומיד דאגתי לרומם את רוחו ולנטוע בו תקווה. שנית, פעלתי במישור המשפטי בדרך של הגשת תביעה כנגד חברת הביטוח ומאבק עיקש בכדי שיקבל את המגיע לו".

מומחי בית המשפט קבעו כי לרפאל נותרה נכות בשיעור 20% ולאחר מו"מ מוצלח מול חברת הביטוח, בסיועו של בית המשפט, הוחלט לפצותו בסך הנ"ל". רפאל שב למקום עבודתו ולבית מדרשו בבית שמש.

דניאל שריד משגיח כשרות אופניים חשמליים תאונת אופניים פיצוי כספי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד