כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
לא פוסל סגר

ראה"מ בבליץ ראיונות: "בקרוב, סערת הדבקה שלא ראינו בישראל"

בזמן שהוא מבודד, לאחר שביתו נדבקה באומיקרון, רה"מ בנט התראיין הבוקר לשתי תחנות הרדיו הגדולות בישראל, ולא פסל את האפשרות שיכריז על סגר | הביקורת על משפחתו: "כואב לי שמציירים את גילת לא נכון" | סירב להתחייב כי הישיבה בחומש לא תפונה • כל הכותרות

ראה"מ בבליץ ראיונות: "בקרוב, סערת הדבקה שלא ראינו בישראל"
נפתלי בנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הבוקר (שלישי) בליץ' ראיונות כשהתראיין לתחנות הרדיו הגדולות, 'גל"צ' ו'כאן רשת ב', בהם לא פסל את האפשרות שישראל תלך לסגר וטען כי אנחנו לקראת גל הדבקה גדול.

במהלך הראיונות חזר בנט על האמירה כי "האומיקרון שונה מכל מה שהכרנו", ולא פסל את האפשרות שישראל לקראת סגר: "הולכים לקראת עלייה משמעותית בהיקף המאומתים. מטרתנו לאורך כל הדרך היא לשמור על בריאות הציבור אבל לצד זה לשמור גם על הכלכלה ועל המשק".

"אני לא פוחד לעשות את מה שנכון. פה אני לא יודע מה יילד יום. אנחנו רגע לפני סערת הדבקה - בהיקף שלא ראינו בישראל", הזהיר ראש הממשלה בראיונותיו.

בנט התייחס גם לביקורת על משפחתו ועל אשתו, שטסו לחו"ל למרות שהוא המליץ שלא: "‏מותר לבקר אותי, זה לגמרי לגיטימי. גילת והילדים פעלו לחלוטין על פי הכללים. כואב לי שמציירים את גילת באור לא נכון - היא עסוקה בראש ובראשונה בלנסות לשמר את הנורמליות במצב קצת חריג".

בנוסף, הוא לא התחייב כי ישיבת חומש לא תפונה והזכיר כי האופוזיציה הנוכחית פינתה אותה בעבר, אם כי לא באופן סופי: ‏"קודם כל, הישיבה עומדת במקומה. היא פונתה כמה וכמה פעמים במהלך השנים, לדעתי פעם אחרונה זה היה בממשלת נתניהו-סמוטריץ', כשהייתי באופוזיציה. קורא לכולם - כדאי שכולנו נקרר ונרגיע".

"אני נמצא בדיאלוג גם עם שר הביטחון, שאני חושב שהוא עושה עבודה חשובה מאוד בהרגעת השטח, ואני מכאן קורא לכולם לקרר ולהרגיע. על ח'אן אל אחמר אמר: "אנחנו כרגע גם בתחום הזה פועלים בצורה שקטה מנסים לגבש איזשהו מהלך".

על הפגישה של חבר הקואליציה שלו, מאזן גנאיים, עם ראאד סלאח: "זה חמור מאוד. השאלה במה אנחנו מתמקדים. האם אנחנו מתמקדים באמת לטפל ביוקר הדירות בישראל, שנובע מזה שעשור לא בנו פה מספיק, או שאנחנו רוצים לריב".

בהמשך אמר כי הוא מתחייב לקיים בצורה מלאה את הרוטציה: "לחצתי יד ליאיר לפיד ואני מתכוון לקיים בצורה מלאה את הרוטציה. כולל הכול. כשאתה הולך על מהלך כזה אתה צריך להאמין בזה ואני מאמין במהלך".

"הממשלה תוציא את ימיה. אני מאוד מאמין בממשלה, אבל אני חייב להגיד זה תלוי גם בחבריה. אם חברי הכנסת יסתכלו על התמונה הגדולה של כל הדברים הנפלאים שאנחנו עושים ולא ייכנסו לפינות קטנות - אני מאוד אופטימי", אמר לסיום.

מהליכוד נמסר בתגובה לראיונות של בנט: "באפס מאמץ ובאפס החלטות: בנט ממשיך ״לפרשן״ בענייני קורונה במקום לקבל החלטות - גם להציל חיים וגם לתת סיוע כלכלי לעסקים ולאזרחים - כפי שאנחנו עשינו.

בנט קיבל מנתניהו מדינה נקייה מקורונה שדורגה במקום ה-5 בעולם והיום הוא הצליח לדרדר אותנו למקום ה-21. הוא מזגזג בכל נושא חיוני בקורונה ונכשל כישלון חרוץ במבצע חיסון הילדים.

בנט ממשיך ״להכיל מתים״, לסכן חיים ולפגוע כלכלית בעסקים ובאזרחים - עם 0 החלטות, 0 הצלחות ו-0 הישגים".

נפתלי בנט סגר חומש קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד