כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
בעיטות ואגרופים בפניו

אישום: תקף שוטר בהר הבית - כי אמר לו "בוקר טוב"

לואי אבו סעד, עובד הוואקף בהר הבית, נאשם שתקף באלימות שוטר בתחילת השבוע, לאחר שזה ברך אותו ב"בוקר טוב" | אבו סעד, שככל הנראה רצה לנקום בשוטר על מעצר שביצע במקום כמה ימים קודם לכן, בעט בו בחוזקה והפילו על הרצפה. לאחר מכן חבט בו באמצעות בעיטות ואגרופים, בין היתר בפניו

שוטרים בהר הבית, ארכיון
שוטרים בהר הבית, ארכיון צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים  הגישה היום לבית משפט השלום בעיר כתב אישום נגד לואי אבו סעד תושב מחנה הפליטים שועפאט (29), עובד הוואקף בהר הבית, זאת לאחר שתקף באלימות שוטר בתחילת השבוע

מכתב האישום עולה כי כמה ימים קודם לכן, נעצר עובד וואקף ע"י שוטרים, ביניהם השוטר המותקף. במהלך מעצרו של העובד הפריע אבו סעד למעצר, וזאת באמצעות כך שצילם את המעצר תוך שנצמד אל השוטר ואל יתר הכוחות ששהו במקום בצורה מאיימת, הרים את קולו, ולא חדל מהתנהלותו גם לאחר שהשוטרים הבהירו לו כי הוא מפריע לעבודתם.

מספר ימים לאחר מכן הבחין הנאשם באחד השוטרים שביצעו את המעצר. לפי כתב האישום, באותה העת הלך השוטר  ברחבת הר הבית כשהוא פונה לכיוון נקודת המשטרה במקום, והבחין כי אבו סעד נועץ בו מבט. השוטר ברך את אבו סעד "בוקר טוב", והמשיך בהליכתו.

שניות אחדות לאחר מכן, התרומם אבו סעד מכיסאו והחל לרוץ לעבר השוטר, תוך שהוא קורא "אתה לא תגיד לי בוקר טוב", בעט בשוטר בחוזקה והפילו על הרצפה. לאחר מכן אבו סעד לחבוט בשוטר באמצעות בעיטות ואגרופים, בין היתר בפניו.

אז נמלט הנאשם והתבצר במסגד עד להגעת כוחות משטרה נוספים למקום. בסופו הוא יצא מהמסגד והובל למעצרו. כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של הפרעה לשוטר, תקיפת שוטר ותקיפה הגורמת חבלה של ממש.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

 

 

 

הר הבית וואקף תקיפת שוטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד